Zouden jullie mijn community account willen verwijderen, ik heb besloten odido te verlaten en is mijn account niet meer nodig.
Alvast bedankt.
Zouden jullie mijn community account willen verwijderen, ik heb besloten odido te verlaten en is mijn account niet meer nodig.
Alvast bedankt.
Hi,
Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi,
Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Beste
Zou je mijn community account ook aub kunnen verwijderen? Ik blijf wel bij Odido zelf, maar wens verder geen gebruik meer te maken van de community. Mocht ik er in de toekomst misschien toch weer zin in hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Bij voorbaat hartelijk dank!
Gr Mario
Hi,
Beste
Zou je mijn community account ook aub kunnen verwijderen? Ik blijf wel bij Odido zelf, maar wens verder geen gebruik meer te maken van de community. Mocht ik er in de toekomst misschien toch weer zin in hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Bij voorbaat hartelijk dank!
Gr Mario
Hoi, zou mijn account verwijderd kunnen worden? Ik heb het niet meer nodig.
Alvast bedankt!
Hi
Handig dat de laatste poster nu Anonymous heet, maar de naam staat nu wel in het antwoord
Hi,
Beste Hajar,
Zou je ook mijn account en topic over een probleem van mij kunnen verwijderen?
Alvast bij voorbaat dank!
Hi,
Beste Hajar,
Zou je ook mijn account en topic over een probleem van mij kunnen verwijderen?
Alvast bij voorbaat dank!
Hi
Groetjes,
Pharwin
Hi, zouden jullie mijn account ook kunnen verwijderen en de verwijdering kunnen bevestigen? Dank.
Zouden jullie mijn community account ook willen verwijderen, ik heb besloten odido te verlaten ( ben inmiddels al overgestapt en ik wil mijn account van Odido en de community graag verwijderd hebben.
Alvast bedankt
Hallo
Ik zal zo snel mogelijk bij je terugkomen in dat topic!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.