Skip to main content

Ik heb op 29 november de galaxy S24 besteld , daar zat als aktie de galaxy watch 5 pro bij.mn telefoon werd pas 8 december gelevert!

De aktie met de watch 5 liep tot 3 december.

Ik heb dus de watch 5 aangevraagd , want ik had de telefoon op 29 november besteld ( binnen de aktie periode )

Krijg ik dus een afwijzing omdat de factiur datum niet klopt ( deze valt buiten de aktie periode ) 

Diverse malen met Odido en Samsung contact gehad , maar ik word een beetje van het kastje naar de muur gestuurd 

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een factuurdatum van 29 november te maken!

Contract overeenkomst  of zoiets word niet geaccepteerd!

Dus hopelijk heeft iemand een oplossing 

Hoi Gijs, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik begrijp volkomen dat je gebruik wil maken van de Watch actie. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat jouw toestel op 3 december voor je klaarlag in de shop. En geen zorgen, rond 8 december heb je een bevestigingsmail van ons ontvangen. Hierin staat de besteldatum van 29-11-2024. Stuur deze mee naar Samsung via WhatsApp en dan zullen zij de registratie alsnog goedkeuren. Of ze vragen je de registratie nogmaals te doen met dit bewijs (screenshot van de mail met daarop de besteldatum). Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Marciano , dank je voor je bericht 

Ik heb alles wat jij verteld al meerdere keren geprobeert , maar ze hebben toch echt een factuur met de datum van 29-11 nodig.

Hi ​@Gijs van Duijn als je de aanvraag indient met de bevestigingsmail via de promotiepagina, wordt deze inderdaad afgewezen. Vandaar dat mijn collega ook vraagt om het via WhatsApp te doen, dan zou het goed moeten komen! Kun je dat proberen? We hebben dit namelijk al eerder gehad en nadat er contact werd opgenomen via WhatsApp met Samsung, werd de aanvraag alsnog goedgekeurd met de bevestigingsmail. 

Laat je even weten wat ze zeggen? We horen het graag van je! 

Hoi Pharwin,

Ik heb gisteren weer contact gehad met Samsung via whatsapp , en weer het hele verhaal uitgelegt en diverse screenshots toegevoegd ( bevestigingsmail , factuur enz ) 

Word wel een langdurig verhaal zo , Odido adverteerd met een galaxy S24 en daarbij een horloge! En vervolgens mag jezelf alles oplossen om die aanbieding te krijgen .....

@Gijs van Duijn snap ik heel goed. Echter, is dit een actie die we in samenwerking met Samsung hebben opgezet. Zij gaan over de verwerking en levering van deze actie. Je dient bij ons alleen het toestel in de juiste periode aan te schaffen en bewijs hiervan aan te leveren bij Samsung, zodat zij je aanvraag kunnen goedkeuren. Is het inmiddels goedgekeurd? Dan streeft Samsung ernaar om de Watch binnen 6 weken bij je te leveren! 

@Pharwin van Odido , ik heb het toestel 29-11 besteld dus dit moet goed zitten zou je zeggen 🫣

Ik wacht het antwoord van Samsung nog af , hopelijk komt het goed 

Groeten

Gijs

Reageer