Skip to main content

Beste,

gisteren een mail gekregen aanluiting geblokkeerd ivm achterstand, deze heb ik direct betaald met de idealknop in de mail. Maar tot op heden is de betaling niet verwerkt. Zou u deze voor mij kunnen controleren?

Hallo ​@Hako, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk online bent, na het betalen van je achterstand. Als je de betaling via iDeal hebt voldaan, wordt je blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Start daarna voor de zekerheid je toestel opnieuw op, dan zou het moeten weten. Ik kijk graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 


Hallo ​@Hako, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk online bent, na het betalen van je achterstand. Als je de betaling via iDeal hebt voldaan, wordt je blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Start daarna voor de zekerheid je toestel opnieuw op, dan zou het moeten weten. Ik kijk graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Hi Pharwin,

Bedankt voor je reactie maar heb intussen al telefonisch contact gehad en er bleek nog een andere factuur open te staan, na het betalen is de blokkade opgeheven. Iig bedankt voor je hulp.

Groetjes,

Hako


@Hako Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer