Skip to main content
Beantwoord

aanpassen registratie T-Mobile community

• 11 February 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 7 reacties

Ik zou graag mijn registratie details aanpassen (emailadres en gebruikersnaam).

Hoe kan ik dat doen?

Beste antwoord door Anonymous

Dit gaat over het t-mobile community account. Het e-mail adres wijzigen in my t-mobile wijzigt het e-mail adres waar alle forum gerelateerde communicatie op binnenkomt niet. Alleen een moderator kan deze wijzigingen voor je door voeren. Deze komt hopelijk snel langs in dit topic.

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7684 reacties
  • 11 februari 2023

Goedemorgen  Welkom in de Community. Je kan dat zelf in je account aanpassen op de website of in de app. 
In de app onder het kopje “Meer” en op de website “gegevens en instelling”

Succes!

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2023

Dit gaat over het t-mobile community account. Het e-mail adres wijzigen in my t-mobile wijzigt het e-mail adres waar alle forum gerelateerde communicatie op binnenkomt niet. Alleen een moderator kan deze wijzigingen voor je door voeren. Deze komt hopelijk snel langs in dit topic.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 11 februari 2023
CrisTien schreef:

Goedemorgen Welkom in de Community. Je kan dat zelf in je account aanpassen op de website of in de app. 
In de app onder het kopje “Meer” en op de website “gegevens en instelling”

Succes!

Fijn dat je me niet begrijpt, nu vermeld je mijn huidige gebruikersnaam en juist dát wil ik niet..

Maar anders dan een topic aanmaken en hier om vragen lukt niet hier, want het is niet de bedoeling moderators te DMen heb ik begrepen. 

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 13 februari 2023

Hi,

Ik kan je daarbij helpen. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je huidige e-mailadres, nieuwe e-mailadres en de gebruikersnaam die je zou willen? Dan pas ik het voor je aan. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen