Skip to main content
Beantwoord

+31 6 14 09 41 00, kan echt niet!

• 15 januari 2024
  • 2 reacties
  • 29242 Bekeken

Hoi,

ik word echt constant gebeld door dit nummer. Een aantal keer opgenomen, werd er direct opgehangen.  Vandaag uiterst ontevreden over contact. Hij hing op na de vraag of de contract beheerder in de buurt was. Gewoon ophangen, niks gezegd. Echt sorry maar dit is echt gigantisch irritant en dit gesprek asociaal. Ik ben al heel lang blij met t-mobile, maar dit is echt niet oké. 

Beste antwoord door patje55

Het lijkt er op dat je niet door de echte Odido word gebeld en dat het nummer is gehackt of gespoofd zoals ze dat ook wel noemen door cybercriminelen. Er zijn namelijk zoals ik dat kan zien erg veel meldingen over dit nummer dat of ze hangen gelijk op, of zijn heel erg irritant.

Het beste wat je kunt doen is niet op te nemen en al helemaal niet terug bellen naar dit nummer. Je zou het ook kunnen blokkeren in je telefoon. 

Ik denk niet dat je te maken hebt met Odido hier of eventueel een andere provider maar echt met Cybercriminelen.

Bekijk origineel

2 reacties

• is een King Poster
  • 66 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2024

Het lijkt er op dat je niet door de echte Odido word gebeld en dat het nummer is gehackt of gespoofd zoals ze dat ook wel noemen door cybercriminelen. Er zijn namelijk zoals ik dat kan zien erg veel meldingen over dit nummer dat of ze hangen gelijk op, of zijn heel erg irritant.

Het beste wat je kunt doen is niet op te nemen en al helemaal niet terug bellen naar dit nummer. Je zou het ook kunnen blokkeren in je telefoon. 

Ik denk niet dat je te maken hebt met Odido hier of eventueel een andere provider maar echt met Cybercriminelen.

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 8 april 2025

Vandaag ook gebeld door dit nummer. Is wel degelijk van Odido. Dit is zelfs vooraf via sms aangekondigd door Odido:

Hallo, goed nieuws: je mag je abonnement verlengen. We bellen je deze week met nummer 06-14094100 om je alles te vertellen. Tot snel, Sara van Odido. Afmelden voor deze sms? Dat kan in Mijn Odido.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen