Skip to main content
Beantwoord

3 maanden gratis Apple One

  • 5 June 2024
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Op de site vond ik een deal voor 3 maanden gratis Apple One als Extra. 

https://www.odido.nl/extra/appleone?utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_term=502663&sv1=affiliate&sv_campaign_id=502663&awc=8400_1717580746_fbcbb578a38dad4dcd432202ad309e0c

Ik krijg deze optie echter niet te zien? (Internet, tv en mobiel klant (ex-Tele2)

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je abonnement nog niet is verlengd naar een nieuw Odido abonnement, dan zijn de mogelijkheden inderdaad wat beperkter. De oude Tele2 en T-Mobile abonnementen heten nu Odido, maar qua looptijd, voorwaarden en prijs is alles hetzelfde gebleven. Ik heb een nieuw Odido, Hello abonnement en daar staat het wel bij:

Dus zodra jij je abonnement kunt verlengen naar een  nieuw type krijg je die ook beschikbaar.

Als je dat doet (verlengen), verlies je dan je oude (T-Mobile) klantvoordeel en stap je dan over naar het (voor mij) minder gunstige nieuwe Odido klantvoordeel?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @sublimerote, als je verlengd naar een nieuw Hello-abonnement van Odido dan ga je inderdaad over op het nieuwe Klantvoordeel!

Dank voor de bevestiging.

Dan denk ik dat deze aanbieding voor mij niet interessant is, maar ik zal de oude/nieuwe financiële situatie nog eens opnieuw vergelijken (dit weekend?).

Reputatie 6
Badge +7

@sublimerote Dat is helemaal goed, denk er gerust over na! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊

Ik zit ook nog op een tele2 contract. Ik heb zelf twee keer een e-mail gehad nu met deze aanbieding, dus vind het wel vervelend dat ik blij wordt gemaakt met een dode mus. Gebeld met de klantenservice en die geven ook aan dat omdat ik op een tele2 contract zit dit niet voor mij geldt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @zakka.dev, de Apple One actie geldt inderdaad voor nieuwe abonnementen. Welke mail heb je hierover ontvangen? Heb je een screenshot voor me? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer