Beantwoord

3 in 1 simkaart

  • 23 March 2024
  • 9 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2

Ik had vorig jaar 3 simkaarten (waarvan 2 simkaarten aleen voor het internetten zonder bellen en smsen).

Ik had in augustus per ongeluk deze stopgezet via de t-mobile app waarna ik het stopzetting niet meer kon anuleren en moet dus volgens t-mobile hulpdesk opnieuw moest aanvragen.

Nu zijn we 7 maanden verder dus heb ik het opnieuw aangevraagt.

De 2 simkaarten zijn snel binnen gekomen en ik heb ze ook kunnen activeren.

Aleen mijn huidige simkaart werkt niet meer waardoor ik nu 2 simkaarten heb inplaats van 3.. 

In mijn odido app zie ik wel dat ik een 3 in 1 simtype heb. 

 

icon

Beste antwoord door eric 23 March 2024, 18:48

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @technoturk 

3 in 1 simkaart betekent dat in de standaard simkaart nog 2 formaten zitten die je eruit kan drukken, namelijk micro en nano.

Hiermee heb je altijd het juiste formaat voor je telefoon.

Bedoel je dat je eerder 2 data sim only abonnementen had? Data only abonnement

Reputatie 2

Nee ik had 3 simkaarten gekoppeld aan 1 abbonoment. Simkaart 1 kon ik mee bellen en smsen en interneten.

Simkaart 2 en 3 kon ik aleen mee internetten. Voor bijv tablet bedoeld.

Reputatie 7
Badge +15

@technoturk 

Misschien is dat iets wat vroeger wel mogelijk was en nu niet meer..

Reputatie 2

Ik had vorig week duo-simkaart aangevraagt.

Kan ik dan niet een e-sim erbij doen als multisim ?

Dan heb ik weer 3 simkaarten ?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @technoturk ,

Waar jij op doelt is de MB verder.

Dat was een product wat voor consumenten alleen voor oude t-mobile proposities mogelijk is. (Abonnementen van voor 2017).

Het enigste alternatief is nu de duo sim. Dat is een copy van elkaar en 1 sim tegelijk kan actief zijn . Dit is eigenlijk bedoeld voor auto's met een ingebouwde carkit waar een simkaart in gaat. Auto aan, mobiele telefoon uit zeg maar.

De multisim kun je wel paparell aan je primaire simkaart laten werken voor spraak en data. Alleen moet die als esim geladen worden op een smartwatch. 

Out of the box.... mb verdeler is nog wel beschikbaar op Odido zakelijke mobiele abonnementen. 

Reputatie 2

Op het moment heb ik op bijde toestelen internet met duo sim . Als ik me eigen nummer bel kan ik opnemen bij de andere en praten😆, maar niet andersom via het laatste aangemeld toestel.

Dus een universeel e-sim voor mijn 3de toestel zou een oplossing zijn ☺️

Reputatie 7
Badge +14

Helaas, dat bestaat dus niet meer voor nieuwe consumenten producten.  Voor 3e apparaat is dus apart data abonnement nodig.

Reputatie 2

Ok, wat is dan een multi esim van 5 euro/mnd presies?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @technoturk 

Dat is een esim voor een smartwatch. Die valt niet in een ander device te laden. Zowel data als spraak kan dan op de smartwatch tegelijk gebruikt worden. De technology van deze esim is lte-m. Dat is zuiniger qua batterij,  maar de data throughput op een watch is maar enkele 100 kbit. 

Reageer