Hoi,
Ik wil voor mijn hypotheek registratie mijn bkr registratie bij jullie laten verwijderen. Hiervoor zal ik uitaard mijn openstaande krediet willen aflossen. Wat moet ik hiervoor doen?
Ik zie uit naar jullie reactie,
Groet,
Hoi,
Ik wil voor mijn hypotheek registratie mijn bkr registratie bij jullie laten verwijderen. Hiervoor zal ik uitaard mijn openstaande krediet willen aflossen. Wat moet ik hiervoor doen?
Ik zie uit naar jullie reactie,
Groet,
Beste antwoord door eric
Login op de My-odido omeving en zoek naar het direct aflossen van je krediet. Je zou dit het beste kunnen doen met Ideal. Als e.e.a. volledig is afgelost zal er automatisch een bericht naar BKR gaan dat dit kredit is beeindigd. Let op, als er al een maandbedrag op de nota in voorbereiding staat, en dat zou dus kunnen omdat het de 1e van de maand is geweest, dan zal die 24e aflostermijn niet via ideal betaald worden maar afgetrokken worden aan het einde van deze maand. De lening afbetaling is dan ook dan pas volledig en zal dan naar het BKR worden gestuurd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.