Skip to main content
Beantwoord

BKR Registratie

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Hoi, 

Ik wil voor mijn hypotheek registratie mijn bkr registratie bij jullie laten verwijderen. Hiervoor zal ik uitaard mijn openstaande krediet willen aflossen. Wat moet ik hiervoor doen? 

Ik zie uit naar jullie reactie, 

Groet, 

Beste antwoord door eric

Login op de My-odido omeving en zoek naar het direct aflossen van je krediet. Je zou dit het beste kunnen doen met Ideal. Als e.e.a. volledig is afgelost zal er automatisch een bericht naar BKR gaan dat dit kredit is beeindigd. Let op, als er al een maandbedrag op de nota in voorbereiding staat, en dat zou dus kunnen omdat het de 1e van de maand is geweest, dan zal die 24e aflostermijn niet via ideal betaald worden maar afgetrokken worden aan het einde van deze maand. De lening afbetaling is dan ook dan pas volledig en zal dan naar het BKR worden gestuurd.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Login op de My-odido omeving en zoek naar het direct aflossen van je krediet. Je zou dit het beste kunnen doen met Ideal. Als e.e.a. volledig is afgelost zal er automatisch een bericht naar BKR gaan dat dit kredit is beeindigd. Let op, als er al een maandbedrag op de nota in voorbereiding staat, en dat zou dus kunnen omdat het de 1e van de maand is geweest, dan zal die 24e aflostermijn niet via ideal betaald worden maar afgetrokken worden aan het einde van deze maand. De lening afbetaling is dan ook dan pas volledig en zal dan naar het BKR worden gestuurd.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 4, 2025

Oke maar het is nu niet de eerste van de maand, ik wil graag gewoon direct het volledige bedrag betalen, dat lijkt mij gewoon door odido te faciliteren? het gaat alleen om de rest waarde van 1 toestel, die wil ik graag direct aflossen om dus de registratie weg te werken. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 4, 2025

hoi ​@jandekoning1 ,

Kijk wat voor bedrag je via my-Odido kan aflossen en reken dan zelf uit met de termijnen die je al betaald hebt of je op 23 of 24 termijnen uitkomt. Meer kan Odido klantenservice hier niet in faciliteren.