Skip to main content

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag een abonnement met nummerbehoud van mijn KPN nummer aangevraagd, deze zou 3 oktober ingaan. Echter wou ik ivm een storing bij KPN al eerder van het abonnement gebruik kunnen maken, de klantenservice heeft dit maandag geregeld en het zou binnen 5 minuten met een tijdelijk nummer moeten werken. Ik had op dat moment de simkaart nog niet, en ging er vanuit dat ik die dinsdag wel zou ontvangen. Dit is niet gebeurd, en ik heb ook geen mail oid hierover gekregen, wanneer kan ik gebruik maken van mijn abonnement? Of is hier iets mis gegaan omdat ik geen mail heb ontvangen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Hallo @J_th02 

De simkaart met het tijdelijke nummer ontvang je meeste binnen enkele werkdagen, het kan voorkomen dat er wat vertraging is bij PostNL.

Hoi Waqqas,

Dankjewel, ik wacht het af. Mocht ik over een aantal dagen toch geen simkaart hebben ontvangen laat ik het wel weten. (en als het wel goed gaat uiteraard ook. :)).

Hoi,

Ik heb nog steeds geen simkaart, en in de postnl app staat niet dat er iets van Odido onderweg is. 

Zou een medewerker hier toch naar kunnen kijken? Ik kan alleen mijn klantnummer niet vinden, omdat ik geen factuur heb gehad. Ik heb nu bij klantnummer mijn postcode, huisnummer en geboortedatum gezet, is dat voldoende? Of waar kan ik anders mijn klantnummer inzien?

Alvast bedankt.

Hoi,

De klantenservice heeft inmiddels een nieuwe simkaart opgestuurd, hopelijk komt het nu goed.

@J_th02  Als alles weer werkt kan je het hier even melden.

Fijn weekend, 

Hoi Cristien,

Zal ik doen, en jij ook een fijn weekend!

Hoi,

Het is helaas weer niet goed gegaan, andere post komt wel. Zou een moderator er naar kunnen kijken? Ik heb nog geen klantnummer, maar hopelijk zijn de gegevens in mijn profiel voldoende.

@J_th02 Wat vreemd allemaal. Kan je niet beter langs een shop gaan?

Hoi Cristien,

Dat zal ik deze week wel doen, bedankt voor je reactie.

Laat wel weten of het gelukt is.

Hoi Cristien,

Dat zal ik deze week wel doen, bedankt voor je reactie.

Laat wel weten of het gelukt is.

Ik heb ondertussen wel met je te doen. Zelf heb ik ook moeite om mijn post te krijgen. #Drama

Ja helaas, maar denk zelf meer dat het probleem bij Odido ligt, omdat andere post wel goed gaat. Maar het is niet anders, komt wel goed. :)

Hi @J_th02, welkom op onze Community en bij Odido natuurlijk! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik zie dat er vandaag wel een simkaart voor je is geactiveerd. Kan ik hieruit halen dat je de simkaart toch hebt ontvangen en dat je inmiddels gebruik kan maken van onze diensten? Als dit niet zo is kan ik je een nieuwe simkaart opsturen, de snelste oplossing is echter om een nieuwe sim op te halen in 1 van onze Shops. Zou je voor mij ook nog je postcode + huisnummer willen toevoegen aan je Community account? Dan check ik of deze overeen komen! Laat je het aan me weten?

Hoi Anouk,

Het is inderdaad nu goed gekomen gelukkig, bedankt voor je reactie!

Aah kijk, dat is mooi nieuws! Super fijn om te lezen. Ik wens je een mooi weekend! 😄

Dankjewel, hetzelfde toegewenst. 🙂

Reageer