11/12 dagen geleden heb ik een iPhone 15 pro 128GB besteld bij het verlengen van mijn abonnement.
“Op voorraad, direct leverbaar!”
“Max. Levertijd van 3 dagen.”
Wel een bestelbevestiging gehad maar geen ordernummer en daarnaast kan ik de bestelling niet terugvinden. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen.
Na een winkel bezoek en twee keer bellen met de klantenservice zien ze mijn bestelling wel, maar wordt mij gevraagd ‘gewoon’ te wachten.
Afgelopen maandag zei de medewerker van de klantenservice: “Hij is nu bij de courier, je krijgt vandaag of morgen een berichtje”. Afgelopen woensdag weer gebeld, en de medewerker van de klantenservice zei: “Nee, de telefoon is nog niet bij de courier. Je moet gewoon even wachten”.
Nou is dit allemaal geen ramp, maar als de telefoon voorradig is, de levertijd normaal maximaal 3 dagen is, ik geen ordernummer heb gekregen en het feit dat ik nergens zelf inzicht heb op de bestelling vraag ik me af, is er niet een soort systeemfout?
Mijn vraag: Hoe kan het dat ik zo lang moet wachten? Waarom kan ik mijn bestelling niet inzien?
ik hoor het graag van jullie ;-)