-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Ik heb vrijdag de 29e september een abonnement afgesloten in een Odido shop. De telefoon zou de volgende dag thuis afgeleverd worden door post.nl.. ik was niet thuis in het in ontvangst te nemen en kreeg een mail dat het naar een PostNL afhaalpunt gebracht zou worden. Vandaag is 3 oktober 2023 en in de de post nl app krijg ik nog steeds de melding dat de bezorger nog onderweg is naar het afhaalpunt.
Ik zit al die dagen zonder telefoon!! Ik heb met post nl klantenservice gebeld kwam geen stap verder. Met Odido klantenservice gebeld kwam ook geen stap verder.
Nu via dit platform.
Wat moet ik verder doen?
Dit lijkt mij geen normale zaak,.als ik alle andere nare ervaringen hier lees!!
Hi Sanjah, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een toestel hebt besteld in een van onze shops. Nu snap ik volkomen dat je die zo snel mogelijk in handen wil hebben. Zeker als deze een dag later bezorgd zou worden. Niet fijn dat PostNL je pakketje nog niet heeft bezorgd. Laten we niet direct uitgaan dat het toestel is vermist. De T&T van PostNL is op dit moment nog leidend. Ik zie dat ze deze vanochtend hebben bijgewerkt. Echter is deze wel onduidelijk.
6 oktober 10:10
Bezorger is onderweg
Afhaaltijd volgt nog.
Vandaag bezorgd
Heb je het toestel vanochtend rond 10:10 uur al ontvangen? Anders verwacht ik dat PostNL vandaag nog met een update komt om het toestel te bezorgen. Zo niet, dan starten we een onderzoek. Stuur me alvast een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik stuur je dan een e-mail waarin we je goedkeuring vragen om twee onderzoeken te starten.
Excuses voor het ongemak dat je nu zonder toestel zit, maar geen zorgen. Dit komt helemaal goed!
Bekijk origineel