Waar is mijn telefoon? Stayconnected / PostNL

  • 3 October 2023
  • 4 reacties
  • 376 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb vrijdag de 29e september een abonnement afgesloten in een Odido shop. De telefoon zou de volgende dag thuis afgeleverd worden door post.nl.. ik was niet thuis in het in ontvangst te nemen en kreeg een mail dat het naar een PostNL afhaalpunt gebracht zou worden. Vandaag is 3 oktober 2023 en in de de post nl app krijg ik nog steeds de melding dat de bezorger nog onderweg is naar het afhaalpunt.

Ik zit al die dagen zonder telefoon!! Ik heb met post nl klantenservice gebeld kwam  geen stap verder. Met Odido klantenservice gebeld kwam ook geen stap verder.

Nu via dit platform.

Wat moet ik verder doen?

Dit lijkt mij geen normale zaak,.als ik alle andere nare ervaringen hier lees!!

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi Sanjah, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een toestel hebt besteld in een van onze shops. Nu snap ik volkomen dat je die zo snel mogelijk in handen wil hebben. Zeker als deze een dag later bezorgd zou worden. Niet fijn dat PostNL je pakketje nog niet heeft bezorgd. Laten we niet direct uitgaan dat het toestel is vermist. De T&T van PostNL is op dit moment nog leidend. Ik zie dat ze deze vanochtend hebben bijgewerkt. Echter is deze wel onduidelijk. 

6 oktober 10:10
Bezorger is onderweg
Afhaaltijd volgt nog.
Vandaag bezorgd

Heb je het toestel vanochtend rond 10:10 uur al ontvangen? Anders verwacht ik dat PostNL vandaag nog met een update komt om het toestel te bezorgen. Zo niet, dan starten we een onderzoek. Stuur me alvast een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik stuur je dan een e-mail waarin we je goedkeuring vragen om twee onderzoeken te starten.

Excuses voor het ongemak dat je nu zonder toestel zit, maar geen zorgen. Dit komt helemaal goed!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Sanjah 

De Odido klantenservice kan na x dagen een onderzoek aanvragen bij post.nl. Ik weet niet hoeveel X is, maar dat is meer dan een paar dagen. Meestal komen dit soort pakjes uiteindelijk weer boven water. Er zat ook een weekend tussen.

Kunnen jullie mij nu eindelijk vertellen wat deze poppenkast betekent.

Ik wacht al een week op mijn telefoon!!!

Ondertussen vandaag weer een mail ontvangen van post nl dat het pakket morgen weer geleverd gaat worden! jullie weten als geen ander dat het toestel inmiddels als vervreemd is en niet meer geleverd gaat worden.

Ik wil het abonnement afzeggen en een nieuwe ergens anders afsluiten. Ik zit al vanaf zater oo het pakket met mijn toestel te wachten en het maakt een tour de post nl maar bereikt mij niet!!!

Wat een slechte service.

Als di nei binnen afzienbare tijd opgelost wordt.

Neen ik contact op met Kassa/Vara om dit aan te kaarten.

Daarnaast Neen ik ook contact op met mijn rechtsbijstand verzekering!!

Ik ben dit zat!!

Stay Connected jullie hebben jullie zaakjes echt niet op orde!

 

De reis van je pakket

  1. 5 oktober 11:09

    Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt

    Afhaaltijd volgt nog.
    Morgen bezorgd

  2. 3 oktober 19:29

    Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag

  3. 3 oktober 11:39

    Bezorger is onderweg naar PostNL-punt

  4. 2 oktober 20:47

    Zending is gesorteerd

  5. 2 oktober 16:11

    Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-punt

  6. 2 oktober 10:33

    Bezorger is onderweg naar PostNL-punt

  7. 2 oktober 10:05

    Zending is gesorteerd

  8. 1 oktober 20:38

    Pakket is ontvangen door PostNL

  9. 30 september 13:05

    Bezorging niet gelukt, pakket gaat naar PostNL-punt

  10. 30 september 9:23

    Bezorger is onderweg

  11. 30 september 9:12

    Zending is gesorteerd

  12. 30 september 1:54

    Pakket is ontvangen door PostNL

  13. 29 september 11:28

    Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Toon minder

Gegevens van je pakket

Bezorgadres

Woon- en DHZ Centrum Reigersbos

 

 

Afzender

Stay Connected

EXP

Postbus 33

 

1160AA Zwanenburg

Nederland

 

1106RE AMSTERDAM

Nederland

Track & trace-code

3SJCVL6085541

Gegevens

Gewicht: 0,42 kg

Details: 11,5 x 11 x 30,5 cm

Beschrijving

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sanjah, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een toestel hebt besteld in een van onze shops. Nu snap ik volkomen dat je die zo snel mogelijk in handen wil hebben. Zeker als deze een dag later bezorgd zou worden. Niet fijn dat PostNL je pakketje nog niet heeft bezorgd. Laten we niet direct uitgaan dat het toestel is vermist. De T&T van PostNL is op dit moment nog leidend. Ik zie dat ze deze vanochtend hebben bijgewerkt. Echter is deze wel onduidelijk. 

6 oktober 10:10
Bezorger is onderweg
Afhaaltijd volgt nog.
Vandaag bezorgd

Heb je het toestel vanochtend rond 10:10 uur al ontvangen? Anders verwacht ik dat PostNL vandaag nog met een update komt om het toestel te bezorgen. Zo niet, dan starten we een onderzoek. Stuur me alvast een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik stuur je dan een e-mail waarin we je goedkeuring vragen om twee onderzoeken te starten.

Excuses voor het ongemak dat je nu zonder toestel zit, maar geen zorgen. Dit komt helemaal goed!

Goedemiddag Marciano,

Dankjewel voor jouw reactie. Ik heb helaas om 10.10 het toestel niet ontvangen. Wel weer een mail gekregen van post.nl zoals het inmiddels al toegaat vanaf het begin dat zij het morgen 7 oktober 2023, tussen 15.00 en 17.00 u komen afleveren. Gek genoeg heeft PostNL mijn eigen huisadres gebruikt voor hun afhaalpunt. Dat was hun misleidende update voor vandaag. Wat een rare toestand! Hoe moet ik jou een prive bericht sturen, want dit vraagt echt bom een gedegen onderzoek. Ik verneem graag van je .

Reageer