Hallo,
Ik heb 21 augustus mijn zwarte iPhone 15 plus 128gb besteld met ophalen in de winkel van Odido, ik ben nu 5 dagen verder en nog geen SMS, er stond dat dit de snelste optie was.
Wat is de status van mijn bestelling?
Ordernummer: 218584396
Hallo,
Ik heb 21 augustus mijn zwarte iPhone 15 plus 128gb besteld met ophalen in de winkel van Odido, ik ben nu 5 dagen verder en nog geen SMS, er stond dat dit de snelste optie was.
Wat is de status van mijn bestelling?
Ordernummer: 218584396
Hallo
Volgens de website en community is het toestel wel op voorraad. Omdat het weekend net voorbij is kan het zo zijn dat je in de komende dagen bericht krijgt.
Normaal kan het enkele werkdagen duren voordat je bericht krijgt van de winkel medewerker.
Is er iemand van Odido die kan meekijken? Ook om te controleren of ik het juiste telefoonnummer voor de sms wel heb ingediend. In de bestelling gegevens zie ik namelijk een nummer dat ik niet herken bij mijn gegevens staan.
Hoi iannoah, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Plus bent gegaan! Ik zie dat je telefoon sinds 24 augustus voor je klaarligt in de shop. Er staat een 06-nummer bij je bestelling met **14 op het eind. Je kan je telefoon dus al ophalen. Vergeet je ID niet mee te nemen. Laat je het ons weten als je 'm hebt opgehaald?
Dat is goed nieuws! Maar ook vreemd, dat is niet mijn nummer, maar wel een nummer dat ik kreeg in de mail, ik weet zeker dat ik mijn nummer heb ingevuld, kan dit mijn nieuwe nummer zijn?
Hoi Ian, zeker goed nieuws! Haal je hem vandaag op? Ik ben benieuwd wat je van je nieuwe telefoon gaat vinden. Het is niet je nieuwe telefoonnummer, die zie ik namelijk nog niet staan in het systeem van de bestelling. Het nummer is tijdens de bestelling opgegevens als contactnummer, dus ik kan verder ook niet zien waar deze anders vandaan zou komen. Maar gelukkig heb je ons hier gevonden en kan je je telefoon ophalen!
Hoi Ian, zeker goed nieuws! Haal je hem vandaag op? Ik ben benieuwd wat je van je nieuwe telefoon gaat vinden. Het is niet je nieuwe telefoonnummer, die zie ik namelijk nog niet staan in het systeem van de bestelling. Het nummer is tijdens de bestelling opgegevens als contactnummer, dus ik kan verder ook niet zien waar deze anders vandaan zou komen. Maar gelukkig heb je ons hier gevonden en kan je je telefoon ophalen!
Ik sta morgen vlak voor de opening voor de deur! Heb er erg naar uitgekeken, misschien iets fout gegaan bij het automatisch invullen, maar morgen heb ik 'm binnen, bedankt voor de snelle reactie!
Haha, snap ik helemaal, Ian! Altijd zo'n fijn moment als je je nieuwe telefoon voor 't eerst in handen hebt. Geen dank en ik wens je er alvast heel veel plezier mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.