Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb online een Apple Watch gekocht die keurig door AMP is geleverd, maar nu twijfel ik of ik deze wel wil houden. In de retourvoorwaarden staat dat producten een complete en onbeschadigde verpakking moeten hebben.

 

Echter, bij Apple producten moet je een lipje openscheuren om het product te kunnen bekijken. Betekent dit dat mijn recht op restitutie vervalt? of mag ik het wel bekijken en weer inpakken in de origenele verpakking, maar dan zonder lipje?

 

Ik hoor graag een bevestiging.

 

Met vriendelijk groet,

Mr.Poyraz

 

 

Goedemorgen @Mr.Poyraz, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Als de Apple Watch toch niet helemaal naar je smaak is, dan heb je uiteraard de mogelijkheid om deze terug te sturen. We vragen je om deze onbeschadigd en compleet (dus ook de lader etc.) terug te sturen in de originele verpakking. Als het nodig geweest is om een lipje open te scheuren om het product te kunnen bekijken, dan zou dit niet voor problemen moeten zorgen met retourneren. Je kunt het product dus, indien gewenst, gerust aanmelden voor een retour. De voorwaarden waar jij het over hebt in je bericht gelden hier niet. Die zijn alleen voor onze webwinkel met verschillende accessoires, zoals telefoonhoesjes. Mocht je nog vragen hebben voor nu, dan weet je ons te vinden!


Reageer