Skip to main content

Goedendag, ik heb afgelopen vrijdag online een abonnementsverlenging aangevraagd met een nieuwe telefoon ophalen in de shop. Ik heb hiervan ook een bevestiging ontvangen. Hierin staat dat de verlenging ingaat op 20-12-2024. Maar als ik in de app of website mijn abonnement bekijk, staat hier nog het oude contract en is het nieuw gekozen abonnement nog niet ingegaan.

Wordt dit pas aangepast als ik mijn nieuwe toestel heb kunnen ophalen of is er iets niet goed gegaan? Ik vind dit nogal verwarrend 😅

Goedemorgen N, welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging én met een nieuw toestel! Heb je je toestel gisteren opgehaald? Ik zie dat de startdatum van je abonnement inmiddels is veranderd naar 24 december. Waarschijnlijk stond er aan het begin 20 december, omdat je al buiten je contract was en de eerste mogelijkheid voor je verlenging (direct op) 20 december was. Is alles inmiddels in orde? Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemorgen N, welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging én met een nieuw toestel! Heb je je toestel gisteren opgehaald? Ik zie dat de startdatum van je abonnement inmiddels is veranderd naar 24 december. Waarschijnlijk stond er aan het begin 20 december, omdat je al buiten je contract was en de eerste mogelijkheid voor je verlenging (direct op) 20 december was. Is alles inmiddels in orde? Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo Marciano,

Ik kreeg inderdaad gisteren bericht dat ik mijn telefoon kon ophalen en daarna is de verlenging inderdaad verder verwerkt. Omdat er de 20ste stond, had ik verwacht dat alles meteen in zou gaan, maar blijkbaar dus pas als ik m’n toestel had opgehaald. Die informatie miste ik ☺️
Overigens zie ik nu in de app nog wel staan dat ik kan verlengen en de naam van m’n oude abonnement staan, maar als ik doorklik zie ik wel de nieuwe einddatum en de nieuwe samenstelling die ik gekozen heb. 

Bedankt voor je reactie!

Hoi N, geen dank en ik hoop dat je nieuwe toestel bevalt! Ik zie de melding over verlengen inderdaad staan. Ik gok dat de Mijn Odido-omgeving iets achterloopt en deze mag je simpelweg negeren. Je abonnement staat in het systeem ook goed, dus alles lijkt verder te kloppen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend en nog fijne feestdagen volgende week! 😊

Reageer