Goedemiddag,
op 4 april jl. heb ik een verlengingsaanvraag icm met een nieuwe telefoon gedaan via GSMweb.nl. Helaas blijkt dit een zeer onbetrouwbare partij te zijn gezien de vele slechte reviews. Ik heb daarom op 8 april een ontbinding van de overeenkomst gemaild naar hun waarop nog steeds niet gereageerd is. Volgens GSMweb heeft Odidio inmiddels akkoord gegeven op mijn abonnement verlenging onder nummer 8451035 en wordt ik bestookt met mails en sms. Bij deze laat ik jullie weten dat ik mijn verlenging via GSMweb heb geannuleerd en dat ik graag het nieuwe contract uit mijn Odido wil hebben. Zodra ik een bevestiging heb ontvangen van Odido en GSMweb zal ik bekijken hoe ik het beste kan verlengen.
alvast bedankt!
met vriendelijke groet, Remco Vos
Beantwoord
Verlenging geannuleerd via GSMWEB.NL
Beste antwoord door hoekie1971
Herroeping is verstuurd en geaccepteerd door Gsmweb. Zij hebben de herroeping doorgezet naar Odido zojuist. (Bevestiging per mail). Zij geven aan dat Odido het nu goed moet keuren. Daar ga ik wel vanuit zodat ik terug ga naar mijn oude abonnement. Ik verleng dan rechtstreeks bij Odido met een nieuw toestel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.