Skip to main content
Beantwoord

Verlenging geannuleerd via GSMWEB.NL

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,
op 4 april jl. heb ik een verlengingsaanvraag icm met een nieuwe telefoon gedaan via GSMweb.nl. Helaas blijkt dit een zeer onbetrouwbare partij te zijn gezien de vele slechte reviews. Ik heb daarom op 8 april een ontbinding van de overeenkomst gemaild naar hun waarop nog steeds niet gereageerd is. Volgens GSMweb heeft Odidio inmiddels akkoord gegeven op mijn abonnement verlenging onder nummer 8451035 en wordt ik bestookt met mails en sms. Bij deze laat ik jullie weten dat ik mijn verlenging via GSMweb heb geannuleerd en dat ik graag het nieuwe contract uit mijn Odido wil hebben. Zodra ik een bevestiging heb ontvangen van Odido en GSMweb zal ik bekijken hoe ik het beste kan verlengen.

alvast bedankt!

met vriendelijke groet, Remco Vos

Beste antwoord door hoekie1971

Herroeping is verstuurd en geaccepteerd door Gsmweb. Zij hebben de herroeping doorgezet naar Odido zojuist. (Bevestiging per mail). Zij geven aan dat Odido het nu goed moet keuren. Daar ga ik wel vanuit zodat ik terug ga naar mijn oude abonnement. Ik verleng dan rechtstreeks bij Odido met een nieuw toestel.

Bekijk origineel

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 15 april 2025

Hoi ​@RemcoVos ,

Je hebt een overeenkomst gesloten met GSMweb. Met die verkoper zul je de bestelling moeten annuleren. Waarschijnlijk willen ze ook eerst de telefoon terug voordat e.e.a. administratief wordt afgewikkeld naar Odido. Daarna kun je opnieuw een verlenging doen bij Odido. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 15 april 2025

Hoi Eric,

Bedankt voor de reactie. Ik heb niet betaald dus ook nog geen telefoon ontvangen. Klantenservice is waardeloos, ook geen reactie over mijn ontbinding van de koopovereenkomst. Groet Remco

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 15 april 2025

Hallo ​@RemcoVos 

Bij annuleren via externe dealers werkt het als volgt:

Annuleren moet via hun en zij geven dit dan door aan de provider.

Odido zal je weer verwijzen naar GSMweb..

• Auteur
  • 2 reacties
  • 15 april 2025

Hoi, heb niets betaald en dus niets ontvangen. Ik heb binnen de wettelijke termijn koopovereenkomst opgezegd. Heb nu al diverse mails naar GSMweb gestuurd maar totaal geen reactie. Waardeloos bedrijf

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 15 april 2025

​@RemcoVos 

Je kan ze ook even bellen, hopelijk lukt het dan wel om contact te krijgen.

• is een King Poster
  • 27 reacties
  • 16 april 2025

Hier nog 1. Helaas 2 dagen te laat, maar heb ze gemaild en bel ze morgen.

Toestel was op voorraad. Niets ontvangen. Vandaag na 2.5 week pas reactie op mail. Niet op voorraad. Hoe dan?!

Je kunt het toestel kopen bij Gsmweb en staat dan ook als op voorraad.

In mij Odido account staat het nieuwe abonnement met een iPhone 16 pro incl. Imei nummer.

Hoe dan?! Toestel niet leverbaar maar het Imei nummer is al bekend?

Lijkt mij dat Gsmweb verkeerde en valse info geeft aan Odido want hoe lang staat dit nummer er al in?

De 2.5 week (1 april verlengd)? Kan toch niet als een toestel niet leverbaar is?

Hadden zij mij niet op de hoogte moeten houden na een aantal dagen ivm niet kunnen leveren?

Wat een 
 bedrijf. Weet waar ik vrijdag as langs rijd.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 16 april 2025

Tja, reviews kun je beter voordat je een bestelling doet ergens bekijken. Je hebt met hen een contract getekend en dat moet je ontbinden. Gsmweb zal dan weer Odido moeten informeren.  Maar een annulering betekend geen sales commissie voor GSMweb, dus annuleren willen ze liever niet..

• is een King Poster
  • 27 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Herroeping is verstuurd en geaccepteerd door Gsmweb. Zij hebben de herroeping doorgezet naar Odido zojuist. (Bevestiging per mail). Zij geven aan dat Odido het nu goed moet keuren. Daar ga ik wel vanuit zodat ik terug ga naar mijn oude abonnement. Ik verleng dan rechtstreeks bij Odido met een nieuw toestel.

• is een King Poster
  • 27 reacties
  • 18 april 2025

En alles is terug gedraaid. Oude abonnement rechtstreeks bij Odido. Dank voor goedkeuren Odido! 😉

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@hoekie1971 fijn dat alles goed is gekomen, daar ben ik erg blij mee! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - we zijn er voor je! 

Voor nu wens ik je nog een heel fijn (Paas)weekend toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen