Skip to main content

Ik wil graag mijn verleningsaanbod die ik zojuist afgesloten heb annuleren: 218758621

Goedemorgen Niels! Jammer dat je jouw bestelling wil annuleren, maar uiteraard ga ik je hierbij helpen. Ik zie dat je gekozen hebt voor een Sim Only abonnement met een eSIM. We hebben de QR-code van deze eSIM per post al naar je verstuurd, waardoor ik de bestelling niet meer voor je kan annuleren. Je hebt natuurlijk gewoon recht op 14 dagen bedenktijd en dus zou ik je willen vragen om het retourformulier op onze website in te vullen. Je hoeft de brief niet terug te sturen, maar door het invullen van het formulier kunnen onze retourspecialisten wel de annulering van je verlenging in orde maken. Als je nog vragen hebt, dan weet je mij te vinden!


 

 

dag Sam, zie screenshot hierboven. Steeds als ik mijn gegevens invul komt er een foutmelding. 
daarnaast is het 06 nummer van de contract bevestiging ineens op het nummer van mijn partner. Ergens gaat er iets mis?!

 

@Sam van Odido 


Hoi Niels, bedankt voor je screenshot! Apart dat het retourformulier niet werkt, maar geen zorgen - ik heb je zojuist een mail gestuurd met instructies om de verlenging alsnog te laten annuleren. Mijn collega's pakken dit dan op en dan komt het binnenkort helemaal goed. Laat je het me weten of het is gelukt? 


Hoi Niels, bedankt voor je screenshot! Apart dat het retourformulier niet werkt, maar geen zorgen - ik heb je zojuist een mail gestuurd met instructies om de verlenging alsnog te laten annuleren. Mijn collega's pakken dit dan op en dan komt het binnenkort helemaal goed. Laat je het me weten of het is gelukt? 

 

Het is gelukt.  Bedankt allen


Goedemorgen Niels, fijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! 😄


Reageer