Skip to main content

Ik ben al heel lang klant en heb mijn abonnement verlengd maar hoor niks op de site staat wel het nieuwe abonnement geregistreerd maar krijg geen bericht of bevestiging 

Hallo @Wen73 

Gaat dit over een mobiele abonnement? Wat is de startdatum van je nieuwe abonnement en heb je ook in je ongewenste map gekeken voor de bevestiging?

Je nieuwe abonnement gaat in na de einddatum van je huidige contract of direct als je al contractvrij was, je kan je huidige simkaart blijven gebruiken.

Hallo @Wen73 

Gaat dit over een mobiele abonnement? Wat is de startdatum van je nieuwe abonnement en heb je ook in je ongewenste map gekeken voor de bevestiging?

Je nieuwe abonnement gaat in na de einddatum van je huidige contract of direct als je al contractvrij was, je kan je huidige simkaart blijven gebruiken.

Ja dat klopt maar heb iets van 6,95 betaald maar hoor verder niks dat is dan toch een beetje vreemd 

ik kon 2 juli al verlengen 

bij tele 2 werd die dan gelijk opgestuurd 

@Wen73 

Wellicht ging het om een eenmalige bedrag dat je moest betalen je kan vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract al verlengen maar zoals eerder aangegeven gaat je nieuwe abonnement incna de einddatum.

Indien er ook een toestel bij zit dan wordt die nu al opgestuurd.

Reageer