Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde tablet geleverd

danielbushnl

Ik heb verlengt met een tablet, een Lenovo M10 4e generatie.

Vanochtend is het pakketje geleverd en ik heb hem gelijk geïnstalleerd. Na het installeren lukte het niet om de eSIM te installeren. Na goed in het menu te gaan kijken zag ik dat het een Lenovo K10 2e generatie is. Zonder 5G en eSIM.

Ik vindt dit heel vreemd want Odido verkoopt allen de M10 4e generatie.

De klantenservice gebeld om te zeggen dat ik geen zin heb in een retour naar wel openstaat voor compensatie.

De enige oplossing was om langs een Odido winkel te gaan. Ik heb daar niet zo'n zin in want die zit hier niet in de buurt. De klantenservice zou mij ook gewoon kunnen helpen en het een en ander in werking kunnen stellen?

Beste antwoord door eric

Als je een verkeerd product geleverd hebt gekregen dan heb je recht op terugsturen. Ze kunnen ook een nieuwe order maken en dan is de aanname dat er nog een oude tablet op de plank lag en het magazijn een verkeerde heeft gestuurd. Annuleringen kunnen helaas niet via dit klant helpt klant forum, alleen via de telefonische klantenservice.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8976 reacties
  • 9 april 2025

Als je wilt annuleren of iets dergelijks, dan kun je helaas niet op het forum terecht. De klantenservice is DE ingang en als ze je nog een mogelijkheid geven om langs een winkel te gaan, dan is dat wellicht ook een optie. Maar terugsturen en annuleren is het meest logische als je een verkeerd apparaat hebt gehad. Ding is al best heel goedkoop.

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 april 2025

Ik vindt gewoon dat er een compensatie moet komen ook al ik telefonisch dit doorgeeft. Dit is geen 5G en zonder eSIM. 

Dit is gewoon een mindere tablet. Ik vindt ook vreemd dat er maar 1 soort Lenovo tablet op de site staat en dat er dan een andere wordt geleverd.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8976 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Als je een verkeerd product geleverd hebt gekregen dan heb je recht op terugsturen. Ze kunnen ook een nieuwe order maken en dan is de aanname dat er nog een oude tablet op de plank lag en het magazijn een verkeerde heeft gestuurd. Annuleringen kunnen helaas niet via dit klant helpt klant forum, alleen via de telefonische klantenservice.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen