Hi, ik heb 25-03-2025 een bestelling gedaan met ordernummer 231617594. Ik heb de betaling gedaan en daarna zou het toestel verzonden worden. Helaas is het toestel nog steeds niet verzonden. Ik heb al 2 keer gebeld maar ik krijg steeds een ander antwoord. Ik weet niet echt wat ik moet zou iemand mij misschien verder kunnen helpen? Alvast bedankt!
Beantwoord
Toestel nog steeds niet verzonden
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Basicvanillaa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en ook nog met een nieuw toestel! Het door jou gekozen toestel is direct leverbaar, dus ik ben bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Je had 'm namelijk al moeten kunnen ophalen. Excuses hiervoor. Bel direct met mijn collega's op 0800-0092. Zij kunnen je bestelling opnieuw invoeren en dan kan je 'm zoals gewoonlijk binnen 1-3 werkdagen in de door jou gekozen Shop ophalen. Laat je het me weten als je mijn collega's telefonisch hebt gesproken? Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.