Skip to main content
Beantwoord

Toestel nog steeds niet verzonden

Hi, ik heb 25-03-2025 een bestelling gedaan met ordernummer 231617594. Ik heb de betaling gedaan en daarna zou het toestel verzonden worden. Helaas is het toestel nog steeds niet verzonden. Ik heb al 2 keer gebeld maar ik krijg steeds een ander antwoord. Ik weet niet echt wat ik moet zou iemand mij misschien verder kunnen helpen? Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Basicvanillaa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en ook nog met een nieuw toestel! Het door jou gekozen toestel is direct leverbaar, dus ik ben bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Je had 'm namelijk al moeten kunnen ophalen. Excuses hiervoor. Bel direct met mijn collega's op 0800-0092. Zij kunnen je bestelling opnieuw invoeren en dan kan je 'm zoals gewoonlijk binnen 1-3 werkdagen in de door jou gekozen Shop ophalen. Laat je het me weten als je mijn collega's telefonisch hebt gesproken? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 29 maart 2025

Hallo ​@Basicvanillaa 

Gaat het om bezorging aan huis of bezorging aan de winkel.

Indien je voor thuis bezorging hebt gekozen dan kan het zijn dat het toestel niet op voorraad is, zie hier de status:

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Als je je bestelling in de winkel wilt ophalen dan kan het enkele werkdagen duren voordat je een sms vanuit de winkel krijgt, mits op voorraad natuurlijk.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 maart 2025

Het gaat om een bezorging aan huis. Toestel is op voorraad. Status geeft steeds aan dat de bestelling is goedgekeurd alleen is dat al zo sinds dinsdag. Ik word ook niet verder geholpen door de klantenservice. Ik heb zo een beetje alles geprobeerd maar ik kom niet tot een oplossing. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 29 maart 2025

@Basicvanillaa 

Zijn de privé velden ingevuld in je community profiel? Dan kan een moderator meekijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 maart 2025

Ja, ik heb het er net in gezet

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 maart 2025

Dit is wat ik te zien krijg als ik de orderstatus check. Als iemand wat weet, zou ik het graag willen weten😊

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 29 maart 2025

@Basicvanillaa 

Probeer het toestel weer eens te bestellen via de website, staat er direct leverbaar of is er inmiddels een verwachte leverdatum?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 maart 2025

Er staat direct leverbaar. Het gaat om een iPhone 16 pro Max 256gb desert titanium. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

Hi, zou een moderator misschien kunnen meekijken en helpen met mijn vraag. Alvast bedankt! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Basicvanillaa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging en ook nog met een nieuw toestel! Het door jou gekozen toestel is direct leverbaar, dus ik ben bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Je had 'm namelijk al moeten kunnen ophalen. Excuses hiervoor. Bel direct met mijn collega's op 0800-0092. Zij kunnen je bestelling opnieuw invoeren en dan kan je 'm zoals gewoonlijk binnen 1-3 werkdagen in de door jou gekozen Shop ophalen. Laat je het me weten als je mijn collega's telefonisch hebt gesproken? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

Hi, dankjewel voor je antwoord. Mijn toestel moet aan huis geleverd worden door PostNL. Ik had al gebeld maar ze zien niet waarom het nog niet verzonden is. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Basicvanillaa dank voor de toelichting! Ik heb je order er gelijk bijgepakt en ik zie dat deze inmiddels is geannuleerd, vermoedelijk omdat deze was vastgelopen. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak! Je kunt gerust een nieuwe bestelling plaatsen via onze website of neem telefonisch contact op met één van onze verkoopadviseurs, zij kunnen de bestelling dan samen met je in orde maken! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen