Ik heb vanwege de beëindiging van een Recycle Deal m’n telefoon netjes opgestuurd naar het door T-Mobile aangegeven adres in Duitsland. Ik heb via de site van T-Mobile ook het verzendlabel uitgeprint omdat T-Mobile de verzendkosten betaald...maar het pakketje staat al 3 weken op “Delay” en niemand weet waar het is. Om nu een onderzoek op te starten bij UPS moet T-Mobile aangeven dat ze een onderzoek hiernaar willen opstarten (het kan niet gekker)...UPS maakt m’n pakketje zoek en ik moet hemel en aarde bewegen om T-Mobile zover te krijgen om een onderzoek hiernaar aan te vragen. Het pakket moet voor 13-02-2022 in Duitsland gearriveerd zijn anders moet ik T-Mobile €288,- betalen voor iets wat ik niet meer heb. Ik heb al een betalingsregeling getroffen, maar dit is toch van de gekke...ik heb voor 100% aan m’n afspraak voldaan, een derde partij maakt het zoek en ik moet betalen….
Hier ben ik dus na drie dagen !!!! heen en weer klooien met jan en alleman achter gekomen...hurrey...knap werk hoor UPS, zei dat dan direct.
Waar moet ik naar toe om dit voor elkaar te gaan krijgen? Ik ben er een beetje moe van.