Beste lezer,
Het volgende:
Voor mijn bedrijf heb ik een nieuw abonnement met nieuw toestel besteld.
Toestel van € 1719,-.
Het toestel wordt geleverd op mijn bedrijfsadres zoals ik al meerdere toestellen en abonnementen heb besteld. Via track & trace heb ik het bezorgmoment gezien. Ik heb bij de receptie aangegeven dat er een pakketje komt en dat ik moet tekenen. Vreemd genoeg kreeg ik ineens het bericht dat het pakketje is geleverd met een voor mij onbekende handtekening. Bij de receptie nagevraagd, maar zij hebben geen bezorger gezien. Zo en zo moet er voor een toestel van € 1719,- een ID check plaatsvinden lijkt mij.
Direct Post.nl gebeld, maar zij verwijzen mij naar de afzender Stay Connected en T-Mobile. Over Stay Connected kan ik niets vinden. De klantenservice van T-Mobile verwijzen mij naar Post.nl...
Na 3 x bellen heb ik 3 verschillende reacties ontvangen van T-Mobile. In één van de reacties moet ik toestemming verlenen voor een onderzoek, maar daar staat ook bij dat de bezorger aan iedere meerderjarige die de deur open doet het pakketje mag afgeven…
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er zonder rechtszaken en 6 maanden wachten het toestel alsnog ontvang?
Michel van Hagen
Directeur MyRouteApp B.V.