Skip to main content

Beste lezer,

Het volgende:

Voor mijn bedrijf heb ik een nieuw abonnement met nieuw toestel besteld.

Toestel van € 1719,-.

Het toestel wordt geleverd op mijn bedrijfsadres zoals ik al meerdere toestellen en abonnementen heb besteld. Via track & trace heb ik het bezorgmoment gezien. Ik heb bij de receptie aangegeven dat er een pakketje komt en dat ik moet tekenen. Vreemd genoeg kreeg ik ineens het bericht dat het pakketje is geleverd met een voor mij onbekende handtekening. Bij de receptie nagevraagd, maar zij hebben geen bezorger gezien. Zo en zo moet er voor een toestel van € 1719,- een ID check plaatsvinden lijkt mij.

Direct Post.nl gebeld, maar zij verwijzen mij naar de afzender Stay Connected en T-Mobile. Over Stay Connected kan ik niets vinden. De klantenservice van T-Mobile verwijzen mij naar Post.nl...

Na 3 x bellen heb ik 3 verschillende reacties ontvangen van T-Mobile. In één van de reacties moet ik toestemming verlenen voor een onderzoek, maar daar staat ook bij dat de bezorger aan iedere meerderjarige die de deur open doet het pakketje mag afgeven…

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er zonder rechtszaken en 6 maanden wachten het toestel alsnog ontvang?

 

Michel van Hagen

Directeur MyRouteApp B.V.

Hoi @michelmyrouteapp 

Heb je een zakelijk abonnement met toestel besteld of een consumenten abonnement met toestel en dat gewoon op een (zakelijk) adres laten leveren?


Hoi @michelmyrouteapp 

Heb je een zakelijk abonnement met toestel besteld of een consumenten abonnement met toestel en dat gewoon op een (zakelijk) adres laten leveren?

Zakelijk abonnement met toestel op een zakelijk adres.

Uiteindelijk toestel geleverd om 15.45 uur.

Vreemd, want ik heb een email van Post.nl waarin staat dat toestel 12.06 is geleverd.

En er was 12.06 al getekend, niet door personeel, niet door receptie.

Er is dus geen ID check gedaan, en wie heeft er voor 12.06 al getekend?

Maar goed, het is niet zoals het hoort, toestel is wel terecht gelukkig.


Ok, fijn dat het toch was afgeleverd. We bespreken op dit forum alleen consumenten producten.  Zakelijk kan afwijken qua voorwaarden en processen.


Hi @michelmyrouteapp, fijn om te lezen dat het toestel alsnog is geleverd, ik wens je veel plezier ermee! Dat je eerder de mail hebt ontvangen en dat de levering is afgetekend, dan dat het toestel is geleverd, is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vermoed zelf dat dit een fout vanuit PostNL is geweest of een fout van de bezorger. Je kunt het beste met PostNL contact hierover opnemen of een klacht over de bezorger indienen via hun website: https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/klacht-over-mijn-bezorger/

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer