Hi @wobbly7695, leuk dat je bij ons een bestelling geplaatst hebt met een nieuwe telefoon! Ik zie dat het toestel inderdaad klaarligt voor jou om opgehaald te worden. Je geeft echter aan dat je op dit moment niet in staat bent om langs te gaan. Het is goed om te weten dat wij het toestel niet te lang voor je kunnen reserveren en dat we daarom een ophaaltermijn van 7 dagen hanteren. Mocht je na die tijd pas je telefoon op willen halen, dan zou ik je willen vragen om je huidige bestelling te annuleren en een nieuwe aanvraag te doen. Houd er wel rekening mee dat het toestel waar je voor gekozen hebt pas weer leverbaar is vanaf 4 november. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten!
Hoi Sam, bedankt voor je reactie! Als ik de bestelling nu annuleer verspeel ik mijn recht op de extra inruilkorting die ik via Google krijg. Ik wil daar wel gebruik van maken. Daarbij begrijp ik dat er leveringsproblemen waren (kan Odido natuurlijk niets aan doen) waardoor het toestel later klaar ligt dan initieel gedacht. En ik wil natuurlijk niet tot november wachten.
Hoe kunnen we dit anders oplossen? Kan het toestel alsnog verstuurd worden? Kan iemand anders het toestel ophalen? Evt. met kopie van mijn ID.
Hi @wobbly7695, mijn oprechte excuses voor de late reactie! Ik wilde meteen voor je op zoek gaan naar andere mogelijkheden, maar ik zie dat mijn collega in de in de winkel al een notitie achtergelaten heeft. Jouw toestel wordt bewaard totdat je in staat bent deze bij ons op te komen halen. Dat is goed nieuws dus! Mochten we in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!
Hi @wobbly7695, mijn oprechte excuses voor de late reactie! Ik wilde meteen voor je op zoek gaan naar andere mogelijkheden, maar ik zie dat mijn collega in de in de winkel al een notitie achtergelaten heeft. Jouw toestel wordt bewaard totdat je in staat bent deze bij ons op te komen halen. Dat is goed nieuws dus! Mochten we in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!
Geweldig, dank voor de flexibiliteit!
Geen probleem, ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon!