Skip to main content

Ik ben al erg lang klant bij Odido en het was weer tijd voor verlenging. Nooit problemen gehad met de service van Odido zelf, enkel met mijn huidige toestel maar dat is onrelevant. Via de mijn Odido app heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb dit gisteren al gedaan en netjes de bevestiging ontvangen. De telefoon was op voorraad en dit is een van de redenen waarom ik dit type heb gekozen. Ik koos voor thuisbezorging en op de bevestigingspagina van de site (na betaling) stond dat ik na 2 uur een mail zo krijgen voor een afspraak. Inmiddels heb ik vernomen dat de telefoon opeens "niet op voorraad" is. Ik zou dan ook graag mijn thuislevering willen omzetten naar ophalen in de winkel. Vanwege eindeloze problemen met mijn huidige toestel (Ik kan iedere flip en fold versie van ieder merk alleen maar afraden, niks dan ellende) een nieuw toestel nodig en voel me niet juist geïnformeerd over de correcte voorraad. Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb vernomen dat mijn informatie in te zien is m.b.t. en type toestel en de winkelvoorraad van een Odido winkel bij mij in de buurt.

Alvast vriendelijk bedankt. 

Goedemorgen @Peggy73  Als je de levering wil veranderen moet je de order annuleren en opnieuw beginnen.

Ook is het vaak zo dat je dan weer onderaan de wachtlijst komt als een toestel niet op voorraad is.

Zet je telefoonnummer en/of klantnummer in je profiel (zie mijn onderschrift) misschien kan een moderator nog iets voor je doen! 

Voorbeeld
Als er 100 op voorraad zijn en er zijn 130 bestellingen tegelijkertijd is het moeilijk om de voorraad onmiddellijk aan te passen.


Hallo @Peggy73 

Als er staat dat het toestel niet op voorraad is dan geldt dat ook voor ophalen in de winkel.

Mocht je toch voor ophalen in de winkel kiezen dan zul je je verlenging eerst moeten laten annuleren en daarna opnieuw verlengen.


Hallo @Peggy73 ,

Mocht je kiezen voor ophalen in de winkel, houdt er dan ook rekening mee dat het een paar werkdagen duurt voordat je een sms krijgt om je toestel op te halen. Dit komt doordat Odido geen toestellen op voorraad heeft in de winkels. Dit in verband met het risico op overvallen, zoals in het verleden is voorgekomen.


Excuus als dit niet de juiste manier is. Ik ben nieuw hier haha. Ik wil iedereen bedanken voor het antwoord. Ik zal geduldig afwachten dan. Ik begrijp de logica m.b.t. actuele voorraad en overvalgevaar ook, ik zit alleen in een hele specifieke situatie met mijn oude toestel dus het was echt prettig geweest als het allemaal soepel liep. Enfin, het is niet anders! Nogmaals enorm bedankt!


@Peggy73 Excuus niet nodig wij snappen dat je wil weten of het kan. 

Je mag altijd alles vrager soms is er één oplossing soms niet!

Hopelijk geniet je straks extra van je nieuwe telefoon en je bent altijd welkom hier.

Wil je ons straks laten weten of de telefoon al binnen is en of je er blij mee bent?

Fijne dag en groetjes 


Hi Peggy, fijn om te zien dat de Odido Superusers jou aan de juiste informatie hebben kunnen helpen, daar ben ik blij mee! Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


@Cristien inmiddels een track and trace link ontvangen en er staat zelfs al dat vandaag geleverd zal worden! Scheelt allemaal enorm, ik was even bang dat het weken zou betreffen. Nogmaals dank voor je heldere antwoord 

@Sam van Odido Ik ook! Ik wist niet dat dit bestond en de snelle en behulpzame reacties hielpen enorm. Inmiddels zie ik dat mijn bestelling vandaag geleverd zal worden, ik ben geholpen!


Hi @Peggy73, wat een geluk! Super fijn om te lezen dat je ervaring op onze Community positief is! Nog fijner voor jou dat je je toestel inmiddels in handen hebt. Ik wens je er ontzettend veel plezier mee!


Reageer