Ik ben al erg lang klant bij Odido en het was weer tijd voor verlenging. Nooit problemen gehad met de service van Odido zelf, enkel met mijn huidige toestel maar dat is onrelevant. Via de mijn Odido app heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb dit gisteren al gedaan en netjes de bevestiging ontvangen. De telefoon was op voorraad en dit is een van de redenen waarom ik dit type heb gekozen. Ik koos voor thuisbezorging en op de bevestigingspagina van de site (na betaling) stond dat ik na 2 uur een mail zo krijgen voor een afspraak. Inmiddels heb ik vernomen dat de telefoon opeens "niet op voorraad" is. Ik zou dan ook graag mijn thuislevering willen omzetten naar ophalen in de winkel. Vanwege eindeloze problemen met mijn huidige toestel (Ik kan iedere flip en fold versie van ieder merk alleen maar afraden, niks dan ellende) een nieuw toestel nodig en voel me niet juist geïnformeerd over de correcte voorraad. Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb vernomen dat mijn informatie in te zien is m.b.t. en type toestel en de winkelvoorraad van een Odido winkel bij mij in de buurt.
Alvast vriendelijk bedankt.