Goedemorgen @Peggy73 Als je de levering wil veranderen moet je de order annuleren en opnieuw beginnen.
Ook is het vaak zo dat je dan weer onderaan de wachtlijst komt als een toestel niet op voorraad is.
Zet je telefoonnummer en/of klantnummer in je profiel (zie mijn onderschrift) misschien kan een moderator nog iets voor je doen!
Voorbeeld
Als er 100 op voorraad zijn en er zijn 130 bestellingen tegelijkertijd is het moeilijk om de voorraad onmiddellijk aan te passen.
Hallo @Peggy73
Als er staat dat het toestel niet op voorraad is dan geldt dat ook voor ophalen in de winkel.
Mocht je toch voor ophalen in de winkel kiezen dan zul je je verlenging eerst moeten laten annuleren en daarna opnieuw verlengen.
Hallo @Peggy73 ,
Mocht je kiezen voor ophalen in de winkel, houdt er dan ook rekening mee dat het een paar werkdagen duurt voordat je een sms krijgt om je toestel op te halen. Dit komt doordat Odido geen toestellen op voorraad heeft in de winkels. Dit in verband met het risico op overvallen, zoals in het verleden is voorgekomen.
Excuus als dit niet de juiste manier is. Ik ben nieuw hier haha. Ik wil iedereen bedanken voor het antwoord. Ik zal geduldig afwachten dan. Ik begrijp de logica m.b.t. actuele voorraad en overvalgevaar ook, ik zit alleen in een hele specifieke situatie met mijn oude toestel dus het was echt prettig geweest als het allemaal soepel liep. Enfin, het is niet anders! Nogmaals enorm bedankt!
@Peggy73 Excuus niet nodig wij snappen dat je wil weten of het kan.
Je mag altijd alles vrager soms is er één oplossing soms niet!
Hopelijk geniet je straks extra van je nieuwe telefoon en je bent altijd welkom hier.
Wil je ons straks laten weten of de telefoon al binnen is en of je er blij mee bent?
Fijne dag en groetjes
Hi Peggy, fijn om te zien dat de Odido Superusers jou aan de juiste informatie hebben kunnen helpen, daar ben ik blij mee! Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!
@Cristien inmiddels een track and trace link ontvangen en er staat zelfs al dat vandaag geleverd zal worden! Scheelt allemaal enorm, ik was even bang dat het weken zou betreffen. Nogmaals dank voor je heldere antwoord
@Sam van Odido Ik ook! Ik wist niet dat dit bestond en de snelle en behulpzame reacties hielpen enorm. Inmiddels zie ik dat mijn bestelling vandaag geleverd zal worden, ik ben geholpen!
Hi @Peggy73, wat een geluk! Super fijn om te lezen dat je ervaring op onze Community positief is! Nog fijner voor jou dat je je toestel inmiddels in handen hebt. Ik wens je er ontzettend veel plezier mee!