Hoi Odido,
Op 19 december heb ik bij jullie mijn abonnement verlengd met nieuwe telefoon. Aangezien ik niet hou van een hoog maandbedrag heb een grote aanbetaling gedaan. Het ging meteen al fout want ik ontving geen enkele ontvangstbevestiging van jullie. Na telefonisch contact bleek dat het allemaal goed zou komen en ik even geduld moest hebben. De week erna nog niks gehoord en geen telefoon. Dit zou te maken hebben met de feestdagen maar het kwam echt allemaal goed.
In januari weer contact, er was toch iets fout in het systeem waardoor de telefoon niet meer opgestuurd ging worden. Mijn bestelling werd geannuleerd en ik zou mijn geld terug krijgen, zodat ik later een nieuwe bestelling zou kunnen doen.
We zijn nu in maart, en je raad het al, ik heb nog steeds mijn geld niet terug! Elke keer wordt er iets gedaan en dan wordt er beloofd dat ik echt binnen 2 weken mijn geld terug heb. Dat gebeurd nooit en dan bel ik weer en dan moet ik weer 2 weken wachten. Ik heb ongeveer al 4x 2 weken gewacht en nog steeds geen geld.
Tijdens de telefoongesprekken met jullie klantenservice wordt echt het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald. Ik heb uiteindelijk een slechte recensie op trustpilot gezet en vervolgens contact gehad met Sam. Dat leek hoopvol, hij wilde mij als tegemoetkoming ook 1 maand gratis abonnement geven (Dit is trouwens uiteindelijk ook gewoon afgeschreven van mijn rekening dus dat is ook weer fout gegaan - geld afschrijven kunnen jullie wel). Inmiddels reageert Sam niet meer op mijn berichten via Facebook Messenger.
Ik ben hier echt helemaal klaar mee. Volgende stap klacht indienen bij de ACM. Misschien ook Radar en Kassa?
Ik zie overigens op dit forum dat er meerdere mensen zijn met dit probleem. Niet normaal, is het een soort werkwijze om geld van mensen achter te houden?
Ik wil NU mijn geld terug hebben en hoor graag hoe we dit gaan oplossen.