Ik heb op 31 januari mijn abonnement verlengd met toestel. Het gaat om een Samsung Galaxy S24 Ultra. Hierbij moest ik 215,41 EUR betalen. Deze heb ik op 2 februari ontvangen en 14 februari teruggestuurd, en heb op 15 februari een bevestiging gehad dat jullie de telefoon hebben ontvangen en dat mijn geld binnen 14 dagen terug op mijn rekening gestort wordt. 14 dagen verder (29 februari) en mijn geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Heb opnieuw gebeld en er werd tegen mij gezegd dat er onderzoek gedaan zal worden en dat ik binnen 7 kalenderdagen antwoord zou krijgen. Ook nooit gebeurd en heb nog altijd mijn geld niet terug. Volgens de wet moet het geld binnen 14 dagen na bevestiging terugbetaald worden, en dus houden jullie je niet aan de wet. Als het om een klein bedrag gaat dan vind ik het niet zo erg maar 215 EUR is enorm veel geld voor mij. Ik wil het daarom zo snel mogelijk terug.
Bladzijde 1 / 1
Laat maar. Ik zie net dat het zojuist is teruggestort.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.