Beste T-Mobile,
Op 24 heeft uw collega voor mij een annulering gedaan en een nieuwe bestelling geplaatst bij een T-Mobile winkel. Uw collega’s vertelden mij allemaal dat mijn bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden, dit is niet gedaan.
Vandaag nam ik contact op met uw collega Rick, hij vertelde mij dat het 14 werkdagen betreft en dat ik nog langer moet wachten. Echter, dit is niet in uw algemene voorwaarden opgenomen en staat ook niet op uw site vermeld. U vermeldt 14 dagen, dat zijn geen werkdagen. Daarnaast wil ik u erop wijzen dat u wettelijk verplicht bent het bedrag binnen 14 dagen terug te storten, dat zijn geen werkdagen.
Hoe is dit wettelijk geregeld?
Volgens de wet moet u het aankoopbedrag terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd.
Deze termijn is verstreken en niemand kan mij vertellen waar mijn geld is, of wanneer ik mijn geld terug krijg. Als ik een concreet antwoord vraag krijg ik terug dat ik maar gewoon geduld moet hebben tot een bepaalde datum, dat heb ik gehad. Daarop kom ik terug en vertellen je collega’s mij weer dat het helemaal geen 14 dagen zijn, maar 14 werkdagen.
Daarnaast vertelde uw collega mij dat mijn plaats op de wachtrij gehouden zou blijven als hij de nieuwe bestelling plaatste voor mijn verlenging, dit is door meerdere collega’s ontkracht op een manier waarop ik voor gek werd verklaard want zoiets kan helemaal niet. Ik heb dit niet verzonnen maar zo word ik wel weggezet door alle medewerkers van de klantenservice. Tevens kan ik nog steeds niets inzien over mijn nieuwe bestelling, al uw collega’s vinden het vreemd dat ik zelf niet de status kan inzien van mijn nieuwe bestelling. De ene collega zegt dat het een storing is, de andere collega zegt dat het een fout in het systeem is. Al met al heb ik geen bevestiging van mijn bestelling en zeggen al uw collega’s dat ik er op moet vertrouwen dat het klopt wat ze zeggen, maar tot nu toe hebben ze mij allemaal onwaarheden verkondigd en als ik vraag om met iemand anders in contact te komen van het bedrijf wordt de boot afgehouden en word mij weer verzocht geduld te hebben en te vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. Terwijl er tot nu toe nog helemaal niets goed is gegaan.
Afgelopen weken heb ik meerdere malen telefoontjes en berichten ontvangen of ik misschien mijn contract wil verlengen, terwijl mijn contract al verlengd is! En dan moet ik iedere keer alle collega’s gaan uitleggen dat ik dus al een vernieuwd contract heb? Terwijl het nergens goed in de systemen staat en ik nergens de status kan opvragen.
Is er iemand bij dit bedrijf die wel daadwerkelijk klanten helpt?