Goedemorgen
ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan voor een iPhone 16.
Ik vraag me af wanneer ik mijn bestelling kan ophalen want er stond gelijk leverbaar?
ordernummer : 226791248
groetjes sharmain
Goedemorgen
ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan voor een iPhone 16.
Ik vraag me af wanneer ik mijn bestelling kan ophalen want er stond gelijk leverbaar?
ordernummer : 226791248
groetjes sharmain
Goedemorgen Sharmain, welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 bent gegaan! Het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen voordat je toestel in de shop ligt. Het kan altijd iets langer duren, maar ik zou verwachten dat 'ie al voor je klaar had moeten liggen. Bel meteen eens met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen direct met je meekijken, want het zou kunnen dat jouw bestelling is vastgelopen. Normaal zou ik zeggen wacht nog 1 dagje en als je morgenochtend niets hoort, neem dan contact op. Mijn collega's SMS'en altijd in de ochtend of je toestel opgehaald kan worden, maar ik snap dat je 'm snel in handen wil hebben en je wacht al iets langer dan 3 werkdagen. Mochten mijn collega's zien dat je bestelling is vastgelopen, dan kunnen zij direct een nieuwe bestelling doorvoeren en dan weet ik zeker dat jouw nieuwe iPhone 16 heel binnenkort voor je klaarligt. Laat je het me weten als je mijn collega's hebt gesproken? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je 'm snel in handen hebt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.