Skip to main content

Vorige week donderdag heb ik een bestelling geplaatst voor een toestel met abonnement om vanuit de winkel op te halen. Ik kreeg op vrijdag mee dat het toestel niet op voorraad zou zijn en dat er met mij contact opgenomen zou worden zodra het wel zo was.

Ik heb de levertijden gevolgd van het toestel dat ik besteld heb, maar ik ben nu toch onzeker of ik dan het toestel op die datum kan verwachten in de winkel, aangezien er niet veel communicatie is geweest sinds vrijdag :D

Bestelnr.:216692669

Toestel: Samsung Galaxy Z Flip 6 256GB Mint

Hoi @lenclein, heel hartelijk welkom op de Community! 

Sorry voor de late reactie, jouw topic is tussen wal en schip beland en kon pas opgemerkt worden tijdens een moderatieronde.

Tof dat je voor de Samsung Galaxy Z Flip 6 bent gegaan! Ik heb direct voor je gekeken en ik zie dat je bestelling 1 dag na het aanmaken van jouw topic klaarlag in de winkel, maar ook dat deze inmiddels is geannuleerd - maar gelukkig heb je alweer een nieuwe besteld en ik zie dat je deze hebt ontvangen. Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Heel veel plezier ermee! 😄


Reageer