Hoi, ik heb op 16 oktober een telefoon met abbo genomen maar heb die retour gestuurd. Op 20 oktober kreeg ik al de bevestiging mail dat mijn bestelling en abbonement geannuleerd waren. Op 5 november moest ik toen nog een factuur betalen van 50 euro wat ik gedaan heb maar ik krijg nu een nieuw factuur van 155 euro wegens dat ik een schadevergoeding moet betalen maar als ik gelijk heb je 14 dagen de tijd om een abbonement kosteloos te annuleren
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Heb je ook een verzendbewijs?
Hoi
Ik had natuurlijk gehoopt dat we je langer hadden mogen verwelkomen als klant van T-Mobile. Zo op het eerste oog lijkt het een wat aparte gang van zaken te kennen. Kun je mij via een privébericht voorzien van het 06-nummer, je adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik mee.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.