Beantwoord

Samsung Galaxy S24 Ultra cashback

  • 30 April 2024
  • 5 reacties
  • 405 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hey,

Ik zie dat op de website een actie loopt van Samsung Galaxy S24 series met de 200 euro cashback.  Nu zie ik dat ik een probleem heb. Ik zie namelijk dat de actie tot 5 mei loopt maar ik kan pas mijn abonnement verlengen vanaf 17 mei. Is het een mogelijkheid om iets te kunnen regelen zodat ik toch mee kan doen met deze actie?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 May 2024, 00:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Toepas 

Je kunt de Samsung Galaxy S24 Ultra los kopen bij Samsung of je kunt kiezen voor een Early Renewal maar dit kost je wel €71,12, neem hiervoor contact op met de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092.

Reputatie 7
Badge +9

Hey Toepas, ik zie dat je inmiddels via mij collega's van Telesales een verlenging hebt besteld met de Samsung Galaxy S24 Ultra - heel tof! Laat je het ons straks weten of het is gelukt met de Cashback actie? 😄

Hey Toepas, ik zie dat je inmiddels via mij collega's van Telesales een verlenging hebt besteld met de Samsung Galaxy S24 Ultra - heel tof! Laat je het ons straks weten of het is gelukt met de Cashback actie? 😄

Ik zal eraan denken! Hoelang duurt het voordat ik een bericht krijg om afspraak te maken voor om de telefoon te laten afleveren? Ik had namelijk begrepen 2 uur na betaling maar kan ook zijn dat ze 2 dagen zei

Reputatie 7
Badge +15

@Toepas 

Je bestelling kan ook met PostNL bezorgd worden, zie deze pagina:

https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/wanneer-wordt-mijn-bestelling-bezorgd/000217116

Reputatie 7
Badge +9

Hi Toepas, wat @Waqqas zegt klopt indedaad. Jouw bezorging gaat via PostNL. Heb je de T&T al ontvangen? Ik zie dat ze verwachten jouw pakketje morgen tussen 13:45 en 16:15 uur te bezorgen - lekker snel! 😁

Reageer