Ik heb nu hetzelfde probleem zoals zo veel mensen hier, maar ik ben echt niet tevreden over de reacties bij de klantenservice aan de telefoon. ikzelf heb een telefoon besteld die gewoon op voorraad is, met een early renewal. ondertussen al 3 keer met ideal betaald en 3 keer dezelfde melding. samen met de klantenservice aan de lijn al 3 dagen de bestellingen aan het annuleren en opnieuw aan het aanmaken. maar wel steeds je geld kwijt wat je overschrijft. ik vind het simpele binnen 14 dagen terug krijgen dan wel een beetje schandalig in dit geval worden.
maar je krijgt ook maar geen antwoorden over hoe het nu verder gaat of wanneer deze storing verholpen is. talloze keren heel erg lang lopen bellen met de klantenservice en iedere keer weer hetzelfde verhaal vertellen.
bij mij gaat het gelukkig maar om een bijbetaling van een euro of 16. maar juist daardoor denk ik, het kan toch niet zijn dat Odido tijdens zon storing aan hun kant als dit, voor een betaling van 16 euro die al 3 keer gedaan is, niet even kan regelen dat die telefoon toch opgestuurd word? van de gekken na 4 dagen bellen.