problemen bestelling

  • 29 September 2023
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Ik heb nu hetzelfde probleem zoals zo veel mensen hier, maar ik ben echt niet tevreden over de reacties bij de klantenservice aan de telefoon. ikzelf heb een telefoon besteld die gewoon op voorraad is, met een early renewal. ondertussen al 3 keer met ideal betaald en 3 keer dezelfde melding. samen met de klantenservice aan de lijn al 3 dagen de bestellingen aan het annuleren en opnieuw aan het aanmaken. maar wel steeds je geld kwijt wat je overschrijft. ik vind het simpele binnen 14 dagen terug krijgen dan wel een beetje schandalig in dit geval worden.

maar je krijgt ook maar geen antwoorden over hoe het nu verder gaat of wanneer deze storing verholpen is. talloze keren heel erg lang lopen bellen met de klantenservice en iedere keer weer hetzelfde verhaal vertellen. 

bij mij gaat het gelukkig maar om een bijbetaling van een euro of 16. maar juist daardoor denk ik, het kan toch niet zijn dat Odido tijdens zon storing aan hun kant als dit, voor een betaling van 16 euro die al 3 keer gedaan is, niet even kan regelen dat die telefoon toch opgestuurd word? van de gekken na 4 dagen bellen.

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi,

Ik heb jullie in dit topic al van een reactie voorzien. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Shadelife  Welkom bij Odido! 
Hopelijk kunnen de moderators je snel verder helpen.

Hou er rekening mee dat het weekend is het kan ietsje langer duren.
Succes!

Odido Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in.
Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: Odido rekent eenmalig €71,12 voor deze service.

 

Kan ik Early Renewal aanvragen?

Voordat je voor je Odido abonnement een Early Renewal kunt aanvragen, moet je aan enkele voorwaarden voldoen. Check ze hieronder.

  • Je huidige abonnement loopt al minimaal 3 maanden;
  • Je huidige abonnement is nog niet verlengbaar. Het duurt dus nog meer dan 120 dagen tot deze afloopt;
  • Je huidige abonnement is niet uit een eerdere Early Renewal ontstaan;
  • Je hebt al je -facturen betaald;
  • Je hebt geen bestaande Early Renewal, waarvan het abonnement nog moet ingaan;
  • Je nieuwe abonnement heeft een looptijd van 12 of 24 maanden.

 

Ik heb nu hetzelfde probleem zoals zo veel mensen hier, maar ik ben echt niet tevreden over de reacties bij de klantenservice aan de telefoon. ikzelf heb een telefoon besteld die gewoon op voorraad is, met een early renewal. ondertussen al 3 keer met ideal betaald en 3 keer dezelfde melding. samen met de klantenservice aan de lijn al 3 dagen de bestellingen aan het annuleren en opnieuw aan het aanmaken. maar wel steeds je geld kwijt wat je overschrijft. ik vind het simpele binnen 14 dagen terug krijgen dan wel een beetje schandalig in dit geval worden.

maar je krijgt ook maar geen antwoorden over hoe het nu verder gaat of wanneer deze storing verholpen is. talloze keren heel erg lang lopen bellen met de klantenservice en iedere keer weer hetzelfde verhaal vertellen. 

bij mij gaat het gelukkig maar om een bijbetaling van een euro of 16. maar juist daardoor denk ik, het kan toch niet zijn dat Odido tijdens zon storing aan hun kant als dit, voor een betaling van 16 euro die al 3 keer gedaan is, niet even kan regelen dat die telefoon toch opgestuurd word? van de gekken na 4 dagen bellen.

Ik ben ondertussen ook al 350 euro kwijt op dezelfde manier als jij, en wordt er gek van. Geen idee waar mijn geld en nieuwe telefoon zijn. Ook gewoon op voorraad en niemand die je verder helpt. 
op deze manier heb ik ook al eens 3 maanden zonder internet gezeten. Schandalig dit allemaal. 
Andersom zou het niet moeten gebeuren, dan komen ze met aanmaningen etc aanzetten. 

Ik heb nu hetzelfde probleem zoals zo veel mensen hier, maar ik ben echt niet tevreden over de reacties bij de klantenservice aan de telefoon. ikzelf heb een telefoon besteld die gewoon op voorraad is, met een early renewal. ondertussen al 3 keer met ideal betaald en 3 keer dezelfde melding. samen met de klantenservice aan de lijn al 3 dagen de bestellingen aan het annuleren en opnieuw aan het aanmaken. maar wel steeds je geld kwijt wat je overschrijft. ik vind het simpele binnen 14 dagen terug krijgen dan wel een beetje schandalig in dit geval worden.

maar je krijgt ook maar geen antwoorden over hoe het nu verder gaat of wanneer deze storing verholpen is. talloze keren heel erg lang lopen bellen met de klantenservice en iedere keer weer hetzelfde verhaal vertellen. 

bij mij gaat het gelukkig maar om een bijbetaling van een euro of 16. maar juist daardoor denk ik, het kan toch niet zijn dat Odido tijdens zon storing aan hun kant als dit, voor een betaling van 16 euro die al 3 keer gedaan is, niet even kan regelen dat die telefoon toch opgestuurd word? van de gekken na 4 dagen bellen.

Ik ben ondertussen ook al 350 euro kwijt op dezelfde manier als jij, en wordt er gek van. Geen idee waar mijn geld en nieuwe telefoon zijn. Ook gewoon op voorraad en niemand die je verder helpt. 
op deze manier heb ik ook al eens 3 maanden zonder internet gezeten. Schandalig dit allemaal. 
Andersom zou het niet moeten gebeuren, dan komen ze met aanmaningen etc aanzetten. 

ik kan echt iedere dag bellen of tweeten wat ik wil, ze helpen me simpelweg niet verder. iedere keer weer iemand aan de lijn die zelf er minder van snapt dan ik. en alleen maar antwoorden als ja we vinden het vervelend. de ene zegt je telefoon komt gewoon en je kan betalen aan de deur en de andere zegt nee zolang je niet via ideal betaald komt je telefoon niet. 

Ik heb nu hetzelfde probleem zoals zo veel mensen hier, maar ik ben echt niet tevreden over de reacties bij de klantenservice aan de telefoon. ikzelf heb een telefoon besteld die gewoon op voorraad is, met een early renewal. ondertussen al 3 keer met ideal betaald en 3 keer dezelfde melding. samen met de klantenservice aan de lijn al 3 dagen de bestellingen aan het annuleren en opnieuw aan het aanmaken. maar wel steeds je geld kwijt wat je overschrijft. ik vind het simpele binnen 14 dagen terug krijgen dan wel een beetje schandalig in dit geval worden.

maar je krijgt ook maar geen antwoorden over hoe het nu verder gaat of wanneer deze storing verholpen is. talloze keren heel erg lang lopen bellen met de klantenservice en iedere keer weer hetzelfde verhaal vertellen. 

bij mij gaat het gelukkig maar om een bijbetaling van een euro of 16. maar juist daardoor denk ik, het kan toch niet zijn dat Odido tijdens zon storing aan hun kant als dit, voor een betaling van 16 euro die al 3 keer gedaan is, niet even kan regelen dat die telefoon toch opgestuurd word? van de gekken na 4 dagen bellen.

Ik ben ondertussen ook al 350 euro kwijt op dezelfde manier als jij, en wordt er gek van. Geen idee waar mijn geld en nieuwe telefoon zijn. Ook gewoon op voorraad en niemand die je verder helpt. 
op deze manier heb ik ook al eens 3 maanden zonder internet gezeten. Schandalig dit allemaal. 
Andersom zou het niet moeten gebeuren, dan komen ze met aanmaningen etc aanzetten. 

ik kan echt iedere dag bellen of tweeten wat ik wil, ze helpen me simpelweg niet verder. iedere keer weer iemand aan de lijn die zelf er minder van snapt dan ik. en alleen maar antwoorden als ja we vinden het vervelend. de ene zegt je telefoon komt gewoon en je kan betalen aan de deur en de andere zegt nee zolang je niet via ideal betaald komt je telefoon niet. 

Je krijgt inderdaad van iedereen een ander antwoord. Ze weten het zelf duidelijk niet, en houden hun personeel ook niet op de hoogte. Ik had net iemand aan de telefoon die niet eens iets van een storing af wist! Dus wat is er aan de hand, waar is ons geld en waar blijft onze telefoon Odido! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Ik heb jullie in dit topic al van een reactie voorzien. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.