Skip to main content
Beantwoord

Prijzenslag winweken

• October 21, 2025
  • 24 reacties
  • 197 Bekeken

Bij het verlengen van mijn abonnement staat er in de bevestigingsmail dat ik kans maak op prijzen in de Prijzenslag winweken, die liepen tot 1 oktober. Dit gemeld hebbend in mijn review op Trustpilot, kreeg ik een reactie dat ik als ik alsnog voor de actie wil gaan dit kan doen door een topic te starten in de Odido community, bij deze! Ik ben benieuwd.

Beste antwoord door Marillion1982

Goedemorgen Albert, goed nieuws: ik heb gisteravond opnieuw iets naar je laten sturen. Ik verwacht dat het vandaag aankomt. Laat je het me weten als je het hebt ontvangen? 😊

Goedemorgen Marciano,

Nu is het gelukt! Hartstikke bedankt voor het mooie cadeau!

Met vriendelijke groet,

Albert

24 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 21, 2025

Hallo ​@Marillion1982 

Volgens dit topic is de actie al voorbij en kun je je niet meer inschrijven.

https://community.odido.nl/nieuws-552/het-is-prijzenslag-bij-odido-377797

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 21, 2025

Op Trustpilot kreeg ik de volgende reactie:

Wat fijn om te horen dat alles goed ging! Je wilt natuurlijk ook voor de actie gaan, dat snappen wij. Om je hiermee alsnog te kunnen helpen om te kijken naar een andere mogelijkheid wil ik je vragen ons een bericht te sturen via Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Geen Social Media? Je kunt een topic aanmaken op onze Community, community.odido.nl, en uiteraard kun je ook altijd bellen met 0800-0092. We helpen je graag! Groet, Manouk van Odido

Ik heb daarom dit topic aangemaakt en het antwoord ‘de actie is al voorbij’ gaat voorbij aan de ‘andere mogelijkheid’ 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 21, 2025

Ik heb ook verlengt en meegedaan aan deze actie. Ik was prijswinnaar en inmiddels ook mijn prijs binnen! Heb mij wel op tijd aangemeldt natuurlijk.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 21, 2025

@Marillion1982 Ik deed ook mee! Geen prijs helaas. Wanneer kreeg je dit advies?

De actie is al lang afgelopen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 21, 2025

Ik kreeg het advies vandaag...

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 21, 2025

@Marillion1982  Vreemd. Hoewel op TP iedereen mag posten denk ik dat je het fout begrepen heb want 6 oktober was de actie al voorbij.

Geef eens de TP url waar wij kunnen meelezen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 22, 2025

@Marillion1982  Vreemd. Hoewel op TP iedereen mag posten denk ik dat je het fout begrepen heb want 6 oktober was de actie al voorbij.

Geef eens de TP url waar wij kunnen meelezen? 

TP

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 22, 2025

@Marillion1982  gelezen maar dat staat er niet helemaal zo als jij bedoelt. En ach wie weet helpt het voor korting.of een paar 🧦 sokken

bron: TP

Wat fijn om te horen dat alles goed ging! Je wilt natuurlijk ook voor de actie gaan, dat snappen wij. Om je hiermee alsnog te kunnen helpen

om te kijken naar een andere mogelijkheid wil ik je vragen ons een bericht te sturen via Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Geen Social Media? Je kunt een topic aanmaken op onze Community, community.odido.nl, en uiteraard kun je ook altijd bellen met 0800-0092. We helpen je graag! Groet, Manouk van Odido

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marillion, van harte welkom op de community. Tof dat je bij ons blijft met je verlenging! 1 van de 1995 prijzen kan ik je niet meer toesturen, aangezien deze allemaal al uitgedeeld zijn. Maar heb je voor mij je ordernummer van je bestelling en zet je je telefoonnummer in je profiel? Dan kijk ik graag wat ik wel voor je kan doen! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 23, 2025

Goedemorgen Marillion, van harte welkom op de community. Tof dat je bij ons blijft met je verlenging! 1 van de 1995 prijzen kan ik je niet meer toesturen, aangezien deze allemaal al uitgedeeld zijn. Maar heb je voor mij je ordernummer van je bestelling en zet je je telefoonnummer in je profiel? Dan kijk ik graag wat ik wel voor je kan doen! 😊

Ik heb je mijn bestelnummers in een privebericht gestuurd

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 23, 2025

@Marillion1982  zet het in je profiel. Privéberichten worden alleen op verzoek gestuurd en gelezen.

Klanten kunnen niet meelezen in je profiel 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 23, 2025

@Marillion1982  zet het in je profiel. Privéberichten worden alleen op verzoek gestuurd en gelezen.

ik heb de bestelnummers in Info voor moderator in Mijn Profiel gezet

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 23, 2025

ik heb de bestelnummers in Info voor moderator in Mijn Profiel gezet

Helemaal top! Ik hoop dat ze iets kunnen doen. 
Succes

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marillion, bedankt voor het invullen van je 06-nummer en de ordernummers! Ik ben volgende week weer op kantoor en dan kijk ik met alle plezier of ik nog iets leuks heb liggen. Komt helemaal goed! 😄

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 24, 2025

Ik heb 1 van de formele prijzen gewonnen!  Een paar Odido sportsokken… Helaas waren ze niet mijn maat.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 24, 2025

Ik heb helemaal NIETS gewonnen 

🤮

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 3, 2025

Goedemorgen Marillion, bedankt voor het invullen van je 06-nummer en de ordernummers! Ik ben volgende week weer op kantoor en dan kijk ik met alle plezier of ik nog iets leuks heb liggen. Komt helemaal goed! 😄

Goedemorgen Marciano,

Heb je al kunnen kijken?

Met vriendelijke groet,

Albert

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Albert, ja zeker. Ik heb eind vorige week iets op laten sturen. Ik verwacht dat je het deze week ontvangt. Laat je het me weten als het zover is? 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 12, 2025

Hoi Marciano,

Ik was een week in het buitenland, ik ben gisteren thuis gekomen, maar ik heb niets in de post gevonden. Was het brievenbuspost of een pakje? Misschien ligt het bij een van mijn buren. Met welke verzendpartij is het verzonden?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 12, 2025

De Odido sportsokken was 1 van de prijzen uit deze actie. Die had ik gewonnen en pasten gewoon door de brievenbus.. Dus dit of een Odido pen o.i.d. zal zal niet per koerier worden verzonden. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Albert, heb je genoten in het buitenland? Je zou inderdaad alvast bij de buren kunnen kijken of er iets bij ze is bezorgd (het past zeker niet door de brievenbus). In de tussentijd vraag ik bij de juiste afdeling na of we de T&T kunnen achterhalen om te zien wat er met het pakket is gebeurd. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Albert, goed nieuws: ik heb gisteravond opnieuw iets naar je laten sturen. Ik verwacht dat het vandaag aankomt. Laat je het me weten als je het hebt ontvangen? 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Goedemorgen Marciano,

Nu is het gelukt! Hartstikke bedankt voor het mooie cadeau!

Met vriendelijke groet,

Albert

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Albert, superfijn dat je 'm hebt ontvangen en uiteraard met alle plezier gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community staat voor je klaar! 😁