Hi Ed, allereerst van harte welkom op de Community! Om het even netjes te zeggen; niet leuk dat jouw toestel tijdens de bezorging kwijt is geraakt. Ik snap volkomen dat je je toestel zo snel mogelijk wil ontvangen, zeker omdat je huidige toestel kapot is. Dat een toestel kwijtraakt bij de bezorging is natuurlijk geen kleinigheidje, vandaar dat we het onderzoek serieus nemen en niet zomaar opnieuw een toestel kunnen sturen. Weet dat we er alles aan doen om dit onderzoek zo snel mogelijk voor je af te ronden, zodat we weten waar het toestel precies is en wat er is gebeurd. Dit onderzoek kan even duren, omdat we afhankelijk zijn van reacties vanuit PostNL. Ik snap dat dit niet fijn is, maar het klinkt alsof het volgens procedure (goed) gaat. Als er updates zijn, dan word je altijd op de hoogte gehouden en nadat het onderzoek klaar is ontvang je uiteraard bericht van ons en je toestel. Als je nog geen update hebt gehad, dan wachten wij ook nog op een update.
Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag voor je of er een update is!
Beste Marciano,
Zorgvuldigheid begrijp ik, maar volgens mij is het heel simpel. Jullie kunnen als service een nieuw toestel terugsturen en mocht deze die al weken onderweg is alsnog bezorgd worden kan deze teruggestuurd worden. Jullie kunnen zien of ik dit toestel heb ontvangen en dan kan ik deze terugsturen. Nu laten jullie mij weken zonder toestel.
Wil jij je laatste zinnen zelf nog een keer lezen? Jullie wachten ook nog een update, maar toch om gegevens vragen voor een update. Nu snap ik het niet.
Als er updates zijn, dan word je altijd op de hoogte gehouden en nadat het onderzoek klaar is ontvang je uiteraard bericht van ons en je toestel. Als je nog geen update hebt gehad, dan wachten wij ook nog op een update.
Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag voor je of er een update is!
Hoi Ed, fijn dat je de zorgvuldigheid begrijpt! Dit klinkt als een simpele oplossing, en ik geef je feedback graag door bij de juiste afdeling. Ik weet zeker dat hier al goed over nagedacht is en er voor goede reden is gekozen om dit niet te doen, maar wie weet. Wellicht dat hier nogmaals naar gekeken kan worden en dit in de toekomst onderdeel van de procedure kan worden. Ik kan niks beloven, maar ik geef het zeker door.
Excuses voor de verwarring. Bij belangrijke updates hoor je vanzelf iets van mijn collega's. Echter zie ik in het systeem natuurlijk meerdere soorten updates, zoals bijvoorbeeld wanneer er voor het laatst een reactie is ontvangen vanuit PostNL, wanneer wij voor het laatst vragen uit hebben gezet. Op die manier kan ik je meer updates geven, zodat je toch iets meer op de hoogte bent dan wanneer je alleen wacht op mijn collega's die er daadwerkelijk mee bezig zijn. Mocht je deze extra updates vanuit mij niet willen, dan is dat natuurlijk ook goed. Ik dacht, misschien vind je het fijn om iets meer op de hoogte te blijven. Dat maakt het wachten wellicht iets zachter.