Skip to main content

Postnl

  • 9 September 2023
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Mobiel zou afgeleverd zijn op Postnl afhaallocatie, maar is daar niet afgeleverd. Met Postnl contact opgenomen, die heeft contact opgenomen met de afhaallocatie en bevestigd dat het pakket daar niet is. Werd gezegd dat ik met de afzender contact op moet nemen.. Maar klantenservice Odido niet bereikbaar. Wil de boel eigenlijk annuleren nu 

 

 

Voor annuleren moet je wel de spullen terugsturen, anders volgt een factuur voor de niet teruggestuurde apparatuur.  Maar laten we eens kijken. De track en trace code zegt dus dat het pakket bij het afhaalpunt is, maar het is daar niet. Het staat dus nog niet als afgehaald?

Odido kan een onderzoek aanvragen als verzender van het pakket. Dan moet PostNL dieper graven om het pakket te vinden. Contact even de Odido klantenservice om zo'n onderzoek aan te vragen. 


Ja ga ik dan maar doen, maar die is vandaag ook onbereikbaar. Postnl is bijna een  garantie voor ellende, maar inmiddels betaal je al voor het abonnement. Maar het staat inderdaad nog als niet afgehaald gelukkig

 

 


Ja ga ik dan maar doen, maar die is vandaag ook onbereikbaar. Postnl is bijna een  garantie voor ellende, maar inmiddels betaal je al voor het abonnement. Maar het staat inderdaad nog als niet afgehaald gelukkig

 

 

Odido moet dan een onderzoek starten omdat dit fraude gevoelig is. Daarom kunnen ze dit niet zomaar annuleren. Zeg natuurlijk niet dat jij fraude pleegt, maar dit is de reden. Je kan altijd bellen, chatten, contact opnemen via X (Twitter) of Facebook .


Reageer