Skip to main content

Bestel nummer: 218293726

Tijdlijn:

14 augustus telefonisch pre-order geplaatst voor de Pixel 9 Pro black 128 GB voor afhaal in de shop 11 september 

19 augustus telefonisch blijkt er dat vorige medewerker een fout heeft gemaakt tijdens plaatsen van mijn order waardoor mijn originele pre-order geannuleerd moest worden. Dit zou geen probleem moeten zijn om 11 september te kunnen afhalen. Order is opnieuw ingeschoten voor de Pixel 9 Pro Grey 128 GB

11 september, radiostilte. Telefonisch contact gezocht, medewerker kan niet zeggen wat de nieuwe leverdatum is, kan ook "maanden duren". Langs shop geweest om toestel aan te laten passen naar een Pixel 9 (non pro) zonder mijn abonnement opnieuw in te schieten (ivm. Inruil voordeel), kreeg de medewerker foutmelding op zijn scherm, advies om contact op te zoeken met de klantenservice.

Klantenservice kon dit ook niet aanpassen en de mededeling om order te cancellen en een nieuwe in te schieten. Ben ik niet mee akkoord gegaan ivm. inruil voordeel.

12 september contact gezocht met Google, door omstandigheden van ODIDO heeft Google de deadline voor inruil voordeel uitgesteld naar 15 december. Google bevestigd dat datum van nieuwe order lijdend is, dus mocht ik een andere toestel willen hebben, moet ODIDO voor zorgen dat mijn originele pre-order datum bij staat vermeld op factuur.

Bron 1: *hier staat nog steeds leverdatum van 11 september 

Bron 2: *hier staan handjevol Pixel devices die vertraagd zijn, in mijn geval zou alleen de 256 GB versie vertraagd zijn met een leverdatum vanaf 4 november, en niet de 128 GB grijs die ik heb besteld. Waar blijft die?

https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/actuele-levertijden-vanaf-12-september-2024-224670

Bron 3 *inruil voordeel voor pre-orders:

https://reward-promos.com/reward/summertradein/nl-NL/

Hoe gaan we dit oplossen? Na blunder op blunder, heb ik geen vertrouwen meer in ODIDO als provider 

Hi @VolkanTok, welkom op onze Community! 😄 Ik kan mij als geen ander voorstellen dat je je toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Ik heb je order opgezocht en zie inderdaad dat de Google Pixel 9 Pro op dit moment nog niet leverbaar is. Het is zo dat de fabrikant, Google, niet kan aangeven wanneer zij een nieuwe voorraad kunnen leveren aan ons. Wij zijn op dit moment dus afhankelijk van de levering vanuit Google en door de grote vraag hebben we jou nog niet kunnen voorzien van je bestelling. Mijn oprechte excuses hiervoor!

Voor nu hebben we nog geen vooruitzicht op een mogelijke leverdatum. Het is voor ons verder niet mogelijk om een datum op de factuur aan te passen zoals Google aangeeft. Google is de aanbieder van de actie en zij zijn de enige die coulant kunnen zijn rondom het maken van een uitzondering betreft de actie. Het enige wat ik je hier kan aanraden is om af te wachten op een leverdatum, maar houd er rekening mee dat wij hierin ook afhankelijk zijn van de voorraad. Je kan ook proberen nog eens contact te zoeken met Google en aan hen vragen of zij een uitzondering voor je willen maken. Dit omdat er geen leverdatum bekend is en je om die reden een ander toestel wilt kiezen. Zij moeten dan akkoord geven dat je in aanmerking komt voor de actie met een afwijkende aankoopdatum! Laat je weten of dit is gelukt?

Reageer