Bestel nummer: 218293726
Tijdlijn:
14 augustus telefonisch pre-order geplaatst voor de Pixel 9 Pro black 128 GB voor afhaal in de shop 11 september
19 augustus telefonisch blijkt er dat vorige medewerker een fout heeft gemaakt tijdens plaatsen van mijn order waardoor mijn originele pre-order geannuleerd moest worden. Dit zou geen probleem moeten zijn om 11 september te kunnen afhalen. Order is opnieuw ingeschoten voor de Pixel 9 Pro Grey 128 GB
11 september, radiostilte. Telefonisch contact gezocht, medewerker kan niet zeggen wat de nieuwe leverdatum is, kan ook "maanden duren". Langs shop geweest om toestel aan te laten passen naar een Pixel 9 (non pro) zonder mijn abonnement opnieuw in te schieten (ivm. Inruil voordeel), kreeg de medewerker foutmelding op zijn scherm, advies om contact op te zoeken met de klantenservice.
Klantenservice kon dit ook niet aanpassen en de mededeling om order te cancellen en een nieuwe in te schieten. Ben ik niet mee akkoord gegaan ivm. inruil voordeel.
12 september contact gezocht met Google, door omstandigheden van ODIDO heeft Google de deadline voor inruil voordeel uitgesteld naar 15 december. Google bevestigd dat datum van nieuwe order lijdend is, dus mocht ik een andere toestel willen hebben, moet ODIDO voor zorgen dat mijn originele pre-order datum bij staat vermeld op factuur.
Bron 1: *hier staat nog steeds leverdatum van 11 september
Bron 2: *hier staan handjevol Pixel devices die vertraagd zijn, in mijn geval zou alleen de 256 GB versie vertraagd zijn met een leverdatum vanaf 4 november, en niet de 128 GB grijs die ik heb besteld. Waar blijft die?
Bron 3 *inruil voordeel voor pre-orders:
https://reward-promos.com/reward/summertradein/nl-NL/
Hoe gaan we dit oplossen? Na blunder op blunder, heb ik geen vertrouwen meer in ODIDO als provider