Skip to main content

Vandaag (19-08-2024) wilde ik een pakket ophalen van:

Helemaal voor jou

LOGICALL

Postbus 33

1160AA Zwanenburg

Nederland

Waar mijn nieuwe telefoon van Odido in zou moeten zitten. Echter voor ik het pakket in ontvangst nam bleek het gewicht niet overeen te komen (doos was leeg en open gescheurd). Hierop heb ik de ontvangt geweigerd op aanraden van de medewerker en retour laten sturen. 

Graag zou ik een case willen openen en horen welke informatie vanuit mij nodig is om dit op te lossen en alsnog mijn nieuwe telefoon te ontvangen. 

Bijgevoegd is een screenshot van de track & trace en fotos van het pakket dat opengebroken is en waarvan het gewicht niet overeenkomt.

Zoals te zien is komt het gewicht niet overeen met het pakket op het pakketpunt.

Alvast dank voor de hulp,

Sjors v.

Klantnr: XXX

Update: ik heb een (automatische) mail ontvangen dat mijn verlenging is geannuleerd (waarschijnlijk omdat het pakket retour is aangemeld). Ik heb net ook gebeld om te laten weten dat het pakketje geen telefoon bevatte. Er zou een ticket voor me aangemaakt worden. Kan iemand me misschien vertellen wat het casenummer hier van is? Ik wacht graag tot dit ticket is afgerond voor ik een nieuwe telefoon bestel.

Hoi Sjors, zachtjes uitgedrukt; niet leuk dat je toestel niet in het pakket zat en dat deze was opengescheurd. Goed dat je het pakketje direct retour hebt gestuurd. Dit is jouw casenummer: 72599263. Weet dat een onderzoek soms wel even kan duren. We moeten namelijk goed onderzoeken bij PostNL wat er precies is gebeurd en we zijn hierin ook afhankelijk van de reactietijd van PostNL. Daarnaast zijn er diverse afdelingen die e.e.a. moeten controleren om te zien waar jouw toestel is gebleven. Zodra het onderzoek volledig is afgerond nemen mijn collega's contact met je op. Mocht je over een tijdje niks gehoord hebben, laat het me dan gerust weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is!

Hoi Sjors, zachtjes uitgedrukt; niet leuk dat je toestel niet in het pakket zat en dat deze was opengescheurd. Goed dat je het pakketje direct retour hebt gestuurd. Dit is jouw casenummer: 72599263. Weet dat een onderzoek soms wel even kan duren. We moeten namelijk goed onderzoeken bij PostNL wat er precies is gebeurd en we zijn hierin ook afhankelijk van de reactietijd van PostNL. Daarnaast zijn er diverse afdelingen die e.e.a. moeten controleren om te zien waar jouw toestel is gebleven. Zodra het onderzoek volledig is afgerond nemen mijn collega's contact met je op. Mocht je over een tijdje niks gehoord hebben, laat het me dan gerust weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is!

Bedankt Marciano,

Ik wacht geduldig af en als ik niks hoor neem ik over een tijd weer contact op. 

Geen dank, Sjors en helemaal goed. Ik hoop dat het allemaal snel is afgerond! 😊

Reageer