Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen

• 28 maart 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

hallo 

mij besteling is nog niet verstuurd , dat wil ik graag opzeggen.

mvg Simic

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Simic, van harte welkom op de Community! Leuk dat je voor ons hebt gekozen. Is er een specifieke reden dat je je bestelling wil annuleren? Ik had graag zelf de annulering voor je in orde gemaakt, echter door recente nieuwe regels mag ik dit niet meer voor je doen. Bel snel met mijn collega's op 0800-0092. Zij zullen dit direct voor je in orde maken. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Simic, van harte welkom op de Community! Leuk dat je voor ons hebt gekozen. Is er een specifieke reden dat je je bestelling wil annuleren? Ik had graag zelf de annulering voor je in orde gemaakt, echter door recente nieuwe regels mag ik dit niet meer voor je doen. Bel snel met mijn collega's op 0800-0092. Zij zullen dit direct voor je in orde maken. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen