Skip to main content
Beantwoord

Ophalen iPhone 16 Pro Max

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb gisteren een nieuwe abonoment afgesloten

Ik wil natuurlijk graag de telefoon in me handen hebben en vraag me af hoelang dit ongeveer zal duren aangezien ik er dan rekening mee kan houden met werk. 

Dit ook omdat me huidige telefoon erg achteruit aan het gaan is.

Helaas heb ik nog geen sms’je ontvangen 

Dus mijn vraag is , kunnen jullie mij daarvoor een indicatie tijd geven?

bestelnummer : 230847935

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Nasa 

Mits het toestel op voorraad is, kan je over enkele werkdagen een smsje verwachten dat je je bestelling op kan halen. Einde van de week zou je hem dan al kunnen ophalen naar verwachting.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Hallo ​@Nasa 

Mits het toestel op voorraad is, kan je over enkele werkdagen een smsje verwachten dat je je bestelling op kan halen. Einde van de week zou je hem dan al kunnen ophalen naar verwachting.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Nasa 

Mits het toestel op voorraad is dan kan je over enkele werkdagen een smsje verwachten dat je je bestelling op kan halen.

Dankjewel voor je snelle reactie. 

Kan ik contact opnemen met de desbetreffende winkel om te kijken of die op voorraad is ? of kunnen jullie dat voor me nakijken? alvast bedankt

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • 12 maart 2025

@Nasa 

Ik ben geen moderator maar ik denk niet dat de shop deze dure toestellen heeft liggen, ze gaan eerst vanuit het magazijn naar het desbetreffende filiaal.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen