Skip to main content
Beantwoord

Ophalen iPhone 16 Pro in de winkel

Hoi, ik heb onlangs een Desert Titanium 128 GB iPhone 16 pro besteld. Ik heb er voor gekozen om hem op te halen in de winkel, maar heb nog geen SMS gekregen. Enig idee hoelang het kan duren? Mijn bestel nummer is 230639297.

Groet

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@zeynos 

Het kan enkele werkdagen duren voordat je jouw bestelling kan ophalen in de winkel mits op voorraad, je ontvangt vanzelf bericht zodra je hem op kan halen.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2025

Hallo ​@zeynos 

Het kan enkele werkdagen duren voordat je jouw bestelling kan ophalen in de winkel mits op voorraad, je ontvangt vanzelf bericht zodra je hem op kan halen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Zeynos, welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 16 Pro bent gegaan. Mooie keuze! Zet je je 06-nummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en je geboortedatum in je profiel? Dan mag ik je meer informatie geven over je bestelling. Op dit moment komt de geboortedatum namelijk niet overeen met die ik in de bestelling zie staan. Ik hoor het graag van je en dan geef ik je graag meer duidelijkheid! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen