Ik ben half november gebeld door Odido met een aanbod om mijn abonnement te verlengen met korting.
Aangezien ik nog met het afsluiten van een lening bezig was gaf ik aan dat ik nog geen toestelkrediet erbij kon nemen, maar dit wel graag wilde. Toen is mij aan de telefoon verteld dat ik alvast mijn abonnement kon verlengen en achteraf een telefoon kon toevoegen aan het abonnement.
Maar nu hoor ik dat ik bij het toevoegen van een toestel een vergoeding moet betalen hiervoor, dit is mij aan de telefoon niet verteld.
Aangezien het nieuwe abonnement nog niet in is gegaan wil ik dat betreffende abonnement annuleren, zodat ik op een later moment niet vast zit aan een abonnement waar ik niet vrij een toestel aan kan toevoegen of later geen abonnement met toestel af kan sluiten.
Op dit moment is het nog niet bekend wanneer ik eventueel wel een toestel toe wil voegen. Ik vind het overigens vrij kwalijk dat er op deze manier marketing gevoerd wordt, met halve informatievoorziening en voorwaarden die je dan later maar toevallig achter moet komen. Dit zijn zaken die bij zo'n telefonische aanbieding waar je al behoorlijk onder druk wordt gezet, gewoon benoemd zouden moeten worden.