Goedemiddag,
Is er iemand die al zijn Google buds heeft ontvangen?
Ik heb een week of 8 geleden de goedkeuring voor registratie ontvangen, maar van de oordopjes zelf nog niets. Ook geen track en trace.
Goedemiddag,
Is er iemand die al zijn Google buds heeft ontvangen?
Ik heb een week of 8 geleden de goedkeuring voor registratie ontvangen, maar van de oordopjes zelf nog niets. Ook geen track en trace.
Bedankt! Had het zo snel niet gevonden en dacht dat die thread alleen over de telefoons zelf ging.
ActivationBoxx had inderdaad gezegd dat ze op voorraad aan het wachten waren en dat het nog 1 à 2 weken kon duren. Het probleem is echter dat deze twee weken nu ook zijn verstreken en ActivationBoxx niks meer laat horen. Het zou mooi zijn als T-Mobile hun verantwoordelijkheid neemt, maar vooralsnog doen ze dit niet.
Er is geen inzicht op. Het blijft dus helaas afwachten,
Dat er geen inzicht in is, is geen oplossing maar een probleem. Het is en blijft zo dat T-Mobile ook verantwoordelijk is voor een juiste afhandeling.
Dat er geen inzicht in is, is geen oplossing maar een probleem. Het is en blijft zo dat T-Mobile ook verantwoordelijk is voor een juiste afhandeling.
Hi
Groetjes,
Pharwin
Dat er geen inzicht in is, is geen oplossing maar een probleem. Het is en blijft zo dat T-Mobile ook verantwoordelijk is voor een juiste afhandeling.
Hi
Groetjes,
Pharwin
Ook ik zit nog te wachten op levering van de Buds. Er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Maar informeer mensen daar dan over. Nu horen we niks en ook op emails komt geen antwoord meer. Dat vindt ik een kwalijke zaak.
Op 1 december heb ik een soortgelijk bericht ontvangen van ActivationBoxx (wachten op een levering, binnen één a twee weken bezorgd). Twee weken later, op 14 december heb ik de klantenservice van T-Mobile om een update gevraagd en die kregen exact hetzelfde bericht van ze.
Niemand pakt verantwoordelijkheid, T-Mobile wijst naar ActivationBoxx, ActivationBoxx wijst naar Google en ondertussen zijn de Pixel Buds (Pro) gewoon op voorraad in Nederlandse winkels.
Groetjes,
Pharwin
Groetjes,
Pharwin
Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).
Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace code, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.