Skip to main content

Ontdek de status van de bestelling van de Samsung A54

  • 12 April 2023
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo, ik heb een Samsung a54-telefoon besteld en gevraagd om het nummer over te zetten. Na vier dagen kwam de Amp-agent en zei dat er een fout in het systeem zat. Hij zei dat je een e-mail zou ontvangen, maar het bericht kwam niet. Ik wacht en ik weet de status van mijn verzoek nu niet, ik wil hulp.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Khader 

Ik wil je graag verder helpen. Je wilt dus weten wat de status is van je nummerbehoud aanvraag. Ik kan dit voor je controleren, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige huidige en nieuwe adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

[gegevens verwijderd door Moderator]

 

Reputatie 7
Badge +14

@Khader wil je een privé bericht sturen (alleen op verzoek) klik dan op @Hajar haar naam. 

 

Reputatie 7
Badge +9

HI @Khader 

Ik heb je persoonsgegevens verwijderd uit je bericht omdat dit een openbaar platform is. Je kan in het vervolg een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en kiezen voor stuur bericht.

Ik heb je bestelling bekeken en zie inderdaad dat er een AMP medewerker is langs geweest. Je hoort van AMP een e-mail te krijgen met de nieuwe bezorgdatum. Je kan dus hiervoor het beste contact opnemen met AMP. Zij hebben hier namelijk inzicht in en dan kun je samen een nieuw afspraak inplannen. Op deze pagina kun je contact krijgen met AMP.

Laar je even weten of je zo verder komt?

 

 

Reageer