Skip to main content

Tijdens het bestellen van mijn nieuwe telefoon is er iets misgegaan met het behoud van mijn oorspronkelijke nummer. Hoewel ik de optie voor nummerbehoud bij het bestellen wel had aangevinkt, staat er in de bevestigingsemail dat dit niet het geval is. Ik heb geprobeerd om dit via de link in de email alsnog te regelen, maar ik kom helaas niet door het nummerbehoudformulier heen.

Kunt u mij alstublieft helpen om het nummerbehoud alsnog correct in te stellen?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

Marieke

Hallo Marieke, superleuk dat je klant bij ons geworden bent! Uiteraard snap ik dat je graag je eigen vertrouwde nummer naar ons mee zou willen nemen en dus help ik je daar graag bij. Ik kan je gegevens echter niet inzien, omdat je gebruikmaakt van een anoniem profiel. Ik zou je daarom alsnog willen vragen om je gegevens in te vullen in je profiel, zodat ik met je mee kan kijken. Eventueel kun je het ook zelf nog eens proberen via deze pagina op onze website. Houd je mij op de hoogte? Als je nog vragen hebt, dan weet je mij te vinden!


Reageer