Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement & eSIM

• 14 februari 2025
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Hi, gisteren sim-only klant geworden en gekozen voor e-sim. Ik verwacht een mail met QR-code of iets dergelijks zodat het meteen geactiveerd kan worden. Ben bang dat ik moet wachten totdat een fysieke simkaart wordt opgestuurd, dat ik die eerst moet activeren en dat ik pas daarna een e-sim kan aanvragen. Klopt dit? Staat nergens beschreven hoe dit werkt  

Beste antwoord door Waqqas

@DDiggler 

Hier staat dat nieuwe klanten de qr code per post krijgen en bestaande klanten krijgen een email met een link.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 14 februari 2025

Hallo ​@DDiggler 

Volgens mij hoor je een brief te ontvangen met een QR code, om deze te activeren is er geen fysieke simkaart nodig 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025

Thanks, maar ik verwacht/verwachtte een email met linkje ipv fysieke brief

→ waarom geen email ​@Odido ?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

@DDiggler 

Hier staat dat nieuwe klanten de qr code per post krijgen en bestaande klanten krijgen een email met een link.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025
Waqqas schreef:

@DDiggler 

waar staat dit dan? ik zie het nergens….  

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 14 februari 2025

@DDiggler 

Kies bijvoorbeeld voor Android en bij nieuwe klant? Kies ja, je ziet dan dat je een kaartje krijgt met een QR code.

Indien Nee, dan krijg je een mail.

• 0 reacties
  • 14 februari 2025
DDiggler schreef:

Hi, gisteren sim-only klant geworden en gekozen voor e-sim. Ik verwacht een mail met QR-code of iets dergelijks zodat het meteen geactiveerd kan worden. Ben bang dat ik moet wachten totdat een fysieke simkaart wordt opgestuurd, dat ik die eerst moet activeren en dat ik pas daarna een e-sim kan aanvragen. Klopt dit? Staat nergens beschreven hoe dit werkt  

Hey echt geloof me google maar is klachten verbinding odido klachten odido overstap van tmobile het is gewoon weg 1 drama gezien je gisteren pas heb afgesloten kan je jezelf nog herroepen binnen 14 dagen ik zou dit zeer zeker doen en naar kpn overstappen. Het zal je veel kopzorgen besparen in de toekomst 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025

Thanks, het staat er wat ingewikkeld:

Android → ja nieuwe klant → ‘Bij je nieuwe telefoon heb je een kaartje met daarop een QR-code gekregen’

→ ik heb geen telefoon besteld; alleen sim-only. Er staat verder niet wat er dan gebeurt

Android → bestaande klant → een heel stappenplan. ik ga dat es proberen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen