Skip to main content

Ik heb op 15 mei een iphone in termijnen besteld bij T mobile. Mijn betaling is ontvangen door de bank(Wise).  Maar omdat het niet gezien werd door T mobile, heb ik de klantenservice van Tmobile een bericht gestuurd. De klantenservice heeft dan deze bestelling geannuleerd. Ik heb nog een betaling gedaan met een andere bankpas en mijn bestelling afgerond. Maar het geld van 105.41 euro dat van mijn eerste bestelling was afgehaald, is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. De bank(Wise) zegt dat dit geld bij T mobile staat. T mobile moet dit geld terugbetalen. Ik heb mijn geld al tweeënhalve maand niet ontvangen, los dit probleem alstublieft op. Ik begrijp niet waarom jullie mijn geld niet hebben teruggestort. Ik wacht op onze hulp. Alvast Bedankt.

Bestelnummer: 126291702.

Hi @abkarkac 

Goed dat je dit aangeeft! Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer,naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Hi @abkarkac 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer,naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Ik heb mijn gegevens als privébericht verzonden.

Reageer