Skip to main content
Beantwoord

Na bestellen vast op ‘wachten op voorraad’.

  • 29 May 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo,

Ik had op 27 mei 2023 mijn abonnement verlengt met een iPhone 14, 128GB in de kleur zwart. Deze is volgens de website en de medewerkers op voorraad. Echter, bij het controleren van de status op de statuspagina van TMobile, blijft hij hangen op het derde bolletje ‘Wachten op voorraad’.

 

Nu heb ik via de webcare mijn bestelling laten annuleren, waarna ik vandaag een nieuwe bestelling had geplaatst, in de hoop dat de bestelling was vastgelopen o.i.d. Maar helaas, spijtig genoeg maakte dit geen verschil, de status blijft weer hangen op ‘wachten op voorraad’.

 

Zijn er toevallig mensen die hetzelfde ervaren?

Hallo @MKerkhofs 

Het levertijden topic op de community is voor het laatst geüpdatet op 26 mei dus het is mogelijk dat het nog niet is bijgewerkt voor de iPhone 14 128gb zwart.

Op de bestelpagina staat nog direct uit voorraad leverbaar, misschien zal dat morgen veranderen 

Levertijden topic


Hallo @MKerkhofs 

Het levertijden topic op de community is voor het laatst geüpdatet op 26 mei dus het is mogelijk dat het nog niet is bijgewerkt voor de iPhone 14 128gb zwart.

Op de bestelpagina staat nog direct uit voorraad leverbaar, misschien zal dat morgen veranderen 

Levertijden topic

 


Dankjewel voor je reactie. De webcare heeft nog in een intern systeem gecontroleerd of het toestel op voorraad is, en dit zou wel het geval zijn.

Ik zal morgen sowieso even de pagina checken die je net linkte. Wellicht dat het toch een voorraad-issue is.


Dit topic mag alweer op slot. De status is inmiddels aangepast geworden. Ergens ging er iets mis, maar het is gefixt.


Reageer