Ik heb als het goed is een multisim aangevraagd voor mijn lopende abonnement. Maar ik heb daar geen bevestiging van gekregen. Hoe kom ik erachter of mijn bestelling goed is doorgekomen? Ik neem aan een extra simkaartje te krijgen voor mijn Apple Watch.
Weet iemand het antwoord? Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Ok. Inmiddels weet ik het verschil tussen een duo-sim en multisim. Ik heb de Multisim in mijn profiel gevonden en uiteindelijk via de iPhone zelf geprobeerd om dit in te stellen. Op een bepaald moment kreeg ik een Odido inlog scherm en heb ik Multisim geactiveerd. De popup verdween en de melding die ik nu zie bij Apple Watch op mijn iPhone is:
Mobile Plan:
Tele2 NL
Waiting
Het lijkt ook niet mogelijk om dit plan te verwijderen en dat opnieuw te proberen. Is er iemand die me hiermee kan helpen?
Zojuist zag ik plots de melding Activating. Ik ga hier wel 24/48 uur op wachten op te zien of dat iets uit haalt.
Hoi @Fex ,
1) multi sim is bedoeld als esim op een watch met LTE connectiviteit.
2) Alleen oud T-mobile en nieuw type Odido abonnementen ondersteunen Multi sim. Tele2 abonnementen die alleen de nieuwe naam Odido hebben gekregen zijn qua prijs, voorwaarden en mogelijkheden hetzelfde gebleven.
Hi Eric! Bedankt voor je antwoord. Via andere threads heb ik gelezen dat Tele2 dat wel degelijk zou moeten ondersteunen en ik kan ook bevestigen dat dat het geval is. Ongeveer een uur geleden was het gehele Mobile Plan verdwenen en nadat ik het opnieuw probeerde lukte het in 1x. Van Waiting naar Activating naar “T-Mobile NL” (zal uiteindelijk Odido worden).
Hartelijk bedankt voor je antwoord. Het is dus opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.