Skip to main content

Hallo Community,

Ik probeer de mutlisim-optie te bestellen voor mijn bestaande Go-abonement. Maar op de bestelpagina heb ik alleen de optie om het bestelproces te annuleren. Er is geen bestelknop zichtbaar.

 

 

Wat moet ik doen om een multisim te bestellen?

 

Groetjes

 

Sven

Hallo @Peter1764 

Dit is via de app met een Samsung Galaxy S21, kan je het ook eens via de app proberen?


Ja, ik heb het al geprobeerd via de app, in de browser, vanaf mijn computer en andere telefoons. Ik heb zelfs de sim verplaatst naar andere telefoons om het te controleren. Zelfde resultaat: geen optie om de multisim te bestellen. 


Hi @Peter1764 

ik wil graag kijken waarom het niet lukt om de Multisim te bestellen. Ik heb hiervoor je gegevens nodig om te controleren of alles goed staat in ons systeem.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.


Bedankt, ik heb jullie een privébericht gestuurt.


Helaas werkt de bestelling nog steeds niet. Het probleem is niet opgelost


Hi @Peter1764 

De storing is inmiddels verholpen dus het zou wel moeten lukken. Kun je wel inloggen in My T-Mobile? Welke foutmelding krijg je te zien als je nu probeert te bestellen? Kun je hier een screenshot van delen? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling. 

Ik hoor graag van je!


Hi Hajar, 

Stets nog dezelfde scherm, geen optie voor bestelling, alleen annuleren. 

 


Hi @Peter1764 

Dankjewel voor het doorgeven en de screenshot. Wat gebeurt er als je op annuleren klikt? Deze informatie heb ik nodig om je case te laten onderzoeken door onze specialisten.


 

Terug naar de vorige menu. 

 


Reageer